iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 22, Issue 2 - Serial Number 2072022, July 2022, Page 1-204
1
نظرية التدافع.... تأصيل أم مماثلة
Page
1-6
أ.د/ خالد النجار
View Article
|
PDF
296.1 K
|
View on SCiNiTO
2
القدرة التنبؤية لاکتساب المعلومات في العزو السببيلدى طالبات المرحلة الثانوية Predictive ability to acquire information in causal attribution among secondary school students
Page
7-38
د/ إلهام بنت سرور بن معزي البلال; أ.د/عبدالله بن محمد حسن المهداوي
View Article
|
PDF
777.59 K
|
View on SCiNiTO
3
الممارسات التأملية کمدخل للنمو المهني الذاتي لمعلمات رياض الأطفال في ضوء مهارات القرن الحادي والعشرين Contemplative Practices as an entrance to the Self-Professional growth of kindergarten teachers in light of the Twenty- First Century Skills
Page
39-90
أ.م. د/ هاني السيد محمد العزب
View Article
|
PDF
1.17 MB
|
View on SCiNiTO
4
استخدام أنشطة منتسوري في تصميم کتاب تفاعلي يدوي لتنمية الوعي بالبيئة الريفية لدى الطفل ضعيف البصر Using Montessori activities in design a manual interactive quiet book to develop rural environment awareness for children with low vision
Page
91-133
د/ ريهام أحمد عفيفي حجاج
View Article
|
PDF
843.75 K
|
View on SCiNiTO
5
النشاط الزائد کمنبئ بالذاکرة العاملة لدى الأطفال زارعي القوقعة Hyperactivity as a predictor of working memory in children with cochlear implants
Page
135-167
ياسمين عنتر عبد الغني عبد الحق; أ.د/ نبيل السيد حسن; أ.د/ سلوي عبد السلام عبد الغني
View Article
|
PDF
752.84 K
|
View on SCiNiTO
6
النشاط الزائد وعلاقته بالذاکرة العاملة لدى الأطفال زارعي القوقعة "دراسة وصفية" Hyperactivity and its relationship to working memory in children with cochlear implants "Descriptive study"
Page
169-204
ياسمين عنتر عبد الغني عبد الحق; أ.د/ نبيل السيد حسن; أ.د/ سلوي عبد السلام عبد الغني
View Article
|
PDF
819.39 K
|
View on SCiNiTO