iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 22, Issue 2, July 2022, Page 1-580
1
أثر استخدام الخرائط الذهنية الإلكترونية فى تنمية وعى أطفال الروضة بجائحة كورونا و بعض مهاراتهم الحياتية The Effect of The Electronic Mind Maps in Developing Kindergarten Children's Awareness of Corona Pandemic and Some of Their Life Skills
Page
1-98
رانيا الجندى
View Article
|
PDF
1.26 MB
|
View on SCiNiTO
2
إستخدام إستراتيجة المحطات التعليمية لتنمية معارف أطفال الروضة ببعض نماذج القدوة المصرية وتعزيز الإنتماء الوطني لديهم Using Learning Stations Strategy for Developing Kindergarten Children’s Knowledge of Some Egyptian Role Models and Strengthening Their National Belonging
Page
99-191
نهى مرتضى
View Article
|
PDF
1.53 MB
|
View on SCiNiTO
3
أثر استخدام كتاب الكترونى تفاعلى فى تنمية المعارف بالاختراعات وبعض المفاهيم العلمية المرتبطة بها والحس العلمى لدى طفل الروضة The Effect of Using an Interactive E-Book in Developing Knowledge of Inventions and Some Related Scientific Concepts and The Scientific Sense of A Kindergarten Child
Page
192-285
جهاد طه
View Article
|
PDF
1.6 MB
|
View on SCiNiTO
4
متطلبات التمكين الرقمي لدى معلمات رياض الأطفال في ضوء المتغيرات المعاصرة بمحافظة أسيوط Digital Empowerment Requirements for Kindergarten Teachers Considering Contemporary Changes In Assiut Province
Page
286-371
لمياء أحمد; أيات فاروق
View Article
|
PDF
1.32 MB
|
View on SCiNiTO
5
برنامج قائم علي أدب الرحلات الرقمي لتنمية وعي طفل الروضة ببعض المواقع الأثرية في محافظة أسيوط A Program Based on Digital Travel Literature to Develop Kindergarten Children's Awareness of Some Archaeological Sites in Assiut Governorate
Page
372-434
وفاء ماهر عطية
View Article
|
PDF
1.07 MB
|
View on SCiNiTO
6
فاعلية استخدام مجلة إلكترونية في تنمية بعض مهارات التفكير التوليدي البصري والقدرة على الانتباه البصري لدى طفل الروضة The Effectiveness of Using an Electronic Magazine in Developing Kindergarten Child’s Some Generative Visual Thinking Skills and their Visual Attention Ability
Page
435-538
منال موسى
View Article
|
PDF
1.57 MB
|
View on SCiNiTO
7
العوامل الخمس الكبرى للشخصية كمنبئات بالكفاءة الذاتية والرضا المهنى لدى عينة من الطالبات المعلمات بكلية التربية للطفولة المبكرة The Big Five Personality Traits as Predictors of Self-Efficacy and Job Satisfaction among Kindergarten Student Teachers at the College of Early Childhood Education
Page
539-580
ثناء شعبان محمد خليفة
View Article
|
PDF
1.45 MB
|
View on SCiNiTO