iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
1.
The Effectiveness of a Program Based on Cognitive Approach and Corrective Feedback in Developing High Institute of Engineering and Technology Students’ EFL Oracy performance, Technical Vocabulary Use and Reducing Their Communicative Apprehension
Pages
1-36
View Article
PDF
4.33 M
2.
Analyzing the 4th –Grade Pupils' EFL Textbook "Connect 4"in Light of the Quality Criteria and Learning Outcomes A research paper presented for 2023 conference
Pages
37-85
View Article
3.
Emploi de l’apprentissageadaptatif électronique pour développer les compétences de la communication orale auprès des étudiants de la Section de français à laFaculté de Pédagogie,
Pages
87-141
View Article
PDF
6.42 M
4.
Using Gibbs' Reflective Model to Develop the Faculty of Science Students' EFL Reflective writing and Met linguistic Awareness
Pages
143-165
View Article
PDF
2.16 M
5.
Utilizing a Strategy Based on Interactive Reading Approach to Develop EFL Secondary School Students’ Oracy Skills
Pages
167-196
View Article
PDF
2.62 M
6.
فاعلية استخدام إستراتيجية الإثارة العشوائية لتنمية بعض مهارات الفهم القرائي الإبداعي لدى تلاميذ الصف الثالث الإعدادي الأزهري
Pages
197-246
View Article
PDF
4.71 M
7.
فاعلية برنامج تدريبي قائم على نموذج تيباك في تنمية بعض مهارات إدارة المعرفة الرقمية لدى معلمي الدراسات الاجتماعية بالمرحلة الإعدادية وقياس أثره على تحصيل تلاميذهم
Pages
247-325
View Article
PDF
8.28 M
8.
تصميم بيئة تعلم ذكية قائمة على التعلم الخبراتي لتنمية بعض مهارات تطوير بيئات التعلم التشاركية لدى طلاب الدراسات العليا بكلية التربية
Pages
327-390
View Article
PDF
7.22 M
9.
فاعلية برنامج تدريبي قائم على نموذج كيميس لتنمية الكفاءة الذاتية المدركة ومهارة اتخاذ القرار الاستراتيجي لدى معلمي الدراسات الاجتماعية بالمرحلة الإعدادية.
Pages
391-476
View Article
PDF
9.59 M
10.
المجلد 38 العدد 130 نوفمبر 2023 الجزء الاول ((( العدد مكتمل ))) مؤتمر الدراسات العليا مايو 2023
Pages
1-474
View Article
PDF
50.24 M