iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 25, Issue 2, April 2023, Page 1-281
1
مقترح لمعايير الأغاني المناسبة لطفل الروضة في ضوء مهارات القرن الحادي والعشرين A proposal for suitable song standards for kindergarten children in the light of the twenty-first century skills
Page
1-28
سماهر ربيع محمد إشراف: أ.د/ أحمد سعيد أحمد عبدالخالق خلف
View Article
|
PDF
671.04 K
|
View on SCiNiTO
2
برنامج باستخدام إستراتيجية التعلم الذاتي لتنمية السلوكيات البيئية لطفل الروضة A Program Via Self-Learning Strategy to Develop Environmental Behaviors of Kindergarten Children
Page
29-53
هاله رجب محمد إشراف: أ.د / حنان محمد صفوت د/ إيمان سمير عبد السلام
View Article
|
PDF
567.25 K
|
View on SCiNiTO
3
رؤية مستقبلية لتحقيق المواطنة البيئية لدي العاملين بمؤسسات رعاية الطفولة المبكرة.. التحالفات الإستراتيجية مدخلاً A future vision to achieve environmental citizenship among workers in early childhood care institutions.. Alliances Introduction strategy
Page
55-113
/ إيمان عبد الحكيم رفاعي عبد الواحد
View Article
|
PDF
1.23 MB
|
View on SCiNiTO
4
فعالية برنامج أنشطة باستخدام استراتيجية السقالات التعليمية في تنمية مهارتي (إدارة الحوار، ضبط انفعال الغضب) لدى طفل الروضة Program using the educational scaffolding strategy to develop the skills of (managing the dialogue and setting the anger outburst) in kindergarten child
Page
115-145
نهله حسين محمد محمود إشراف: أ.د/حنان محمد صفوت د/ إيمان التلاوى
View Article
|
PDF
644.15 K
|
View on SCiNiTO
5
دراسة تحليلية لإخراج أغاني طفل الروضة فى ضوء مهارات الحياه والمهنة An analytical study of the production of kindergarten children's songs in the light of life and profession skills
Page
147-172
سماهر ربيع محمد إشراف: أ.د/ أحمد سعيد أحمد عبدالخالق خلف
View Article
|
PDF
503.77 K
|
View on SCiNiTO
6
فعالية برنامج إرشادي جماعي قائم على التدفق النفسي لتحسين الصحة النفسية لأمهات أطفال مرحلة التهيئة بمدارس التربية الفكرية وأثره علي الأمن النفسي لأطفالهن The effectiveness of a group counseling program based on psychological flow to improve psychological health of mothers of children in the preparation stage in schools of intellectual education and its impact on the p
Page
173-256
نجلاء فتحي أحمد عبد الحليم
View Article
|
PDF
1.52 MB
|
View on SCiNiTO
7
برنامج باستخدام التعلم الذاتي لتنمية ثقافة الاتصال واللياقة الرقمية لدى معلمات رياض الأطفال A Program Using Self-Learning to Develop a Culture of Communication and Digital Fitness among Females Kindergarten Teachers
Page
257-281
هدى عيد إشراف: ا.د/ حنان محمد صفوت د/ إيمان سمير مهران عطوه
View Article
|
PDF
549.82 K
|
View on SCiNiTO