iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 29, Issue 1, December 2023, Page 1-333
1
برنامج قائم على اللوجودراما لتنمية مهارات التمثيل وخفض حدة الإلكسيثميا لدى طفل الروضة A program based on logodrama to develop acting skills and reduce the severity of alexithymia in kindergarten children
Page
1-143
نجوان عباس محمد همام; وفاء ماهر عطية هاشم
View Article
|
PDF
2.31 MB
|
View on SCiNiTO
2
الخصائص السيكومترية لمقياس التوافق النفس حركي لأطفال الروضة ذوي الاضطرابات الغذائية Psychometric properties of Psychomotor compatibility scale for kindergarten children with eating disorders
Page
144-178
صفاء علي علي الوصيف; منى جابر محمد رضوان; محمد السيد السيد أحمد إسماعيل
View Article
|
PDF
856.91 K
|
View on SCiNiTO
3
برامج تعليمية مقترحة لتنمية المفاهيم الخلقية والدينية باستخدام وسائل تعليمية تكنولوجية لدى أطفال الروضة Proposed educational programs to develop moral and religious concepts using technological educational means for kindergarten children
Page
179-217
دينا أحمد حامد أحمد منصور
View Article
|
PDF
847.3 K
|
View on SCiNiTO
4
توظيف الرسوم المتحركة في تنمية الوعي بالتغذية الصحية السليمة لأطفال ما قبل المدرسة Employing Animation to Develop Healthy Nutrition Awareness for Pre-School Children
Page
218-276
هاني إبراهيم البطل; داليا أحمد صالح العاصي; أميرة محمد مصطفى مسعد عبده
View Article
|
PDF
1.09 MB
|
View on SCiNiTO
5
تنمية قيم التسامح لدى طفل ما قبل المدرسة باستخدام برنامج قائم على الأنشطة المتكاملة Developing Values of Tolerance for Pre-School Children Using a Program based on Integrated Activities
Page
277-333
عاطف حامد زغلول; أروى سمير معوض; استر إيليا أسعد شحاتة
View Article
|
PDF
1.06 MB
|
View on SCiNiTO