iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 13, Issue 22, December 2023, Page 1-177
1
المعلومات العلمية للعدد
View Article
|
PDF
197.12 K
|
View on SCiNiTO
2
" فعالية برنامج قائم على التعلم المدمج لتنمية الإبداع فى الهندسة لدى طفل الروضة باستخدام الهندسة الكسورية (Fractal Geometry)" “The Effectiveness of A Program Based on Blended Learning to Develop Creativity in Geometry of Kindergarten Child by Using Fractal Geometry”
Page
1-33
إيمان محمد مصطفى محمد محمد; وفاء کفافي; وائل عبد الله
View Article
|
PDF
858.04 K
|
View on SCiNiTO
3
أثر المحاكاة القائمة على الاكتشاف الموجه في تنمية التحصيل المعرفي لدى طلاب التعليم الصناعي Impact of discovery-driven simulation on development Cognitive Achievement in Industrial Education Students
Page
34-67
دعاء محمد; ايمان صلاح; أسماء السيد محمد عبد الصمد Elsayed Mohamed
View Article
|
PDF
985.88 K
|
View on SCiNiTO
4
تصور مقترح قائم على نظرية مونتيسوري لتنمية المهارات الاجتماعية المتضمنة بمنهج الدراسات الاجتماعية وخفض حدة التنمر لدى تلاميذ المرحلة الابتدائية A proposed vision based on the Montessori theory to develop social skills included in the social studies curriculum and reduce the severity of bullying among primary school students
Page
68-95
شيماء شعبان حسين محمد عبد العال; الهام بلال; شادية تمام
View Article
|
PDF
750.73 K
|
View on SCiNiTO
5
برنامج قائم على القصة المصورة لتنمية مهارات القراءة الجهرية والقيم الاجتماعية لدى تلاميذ المرحلة الابتدائية A Program Based on storyboard for Developing Oral Reading Skills and Social Values among Primary Stage Pupils
Page
96-148
فاطمة حلمي
View Article
|
PDF
1.38 MB
|
View on SCiNiTO
6
نمط الأسئلة السابرة وأثر تفاعله مع الدافعية الأكاديمية بالمحاضرة الإلكترونية في التحصيل لدى طلاب المعاهد العليا للعلوم الإدارية The style of probing questions and the effect of its interaction with academic motivation via electronic lecture on achievement among students of the Higher Institutes of Administrative Sciences
Page
149-177
محمد عبد الرحيم; منى الجزار; نهي احمد
View Article
|
PDF
964.56 K
|
View on SCiNiTO