iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
1.
التنمية المهنية المستدامة لمعلمات الفئات الخاصة برياض الأطفال في مصر في ضوء خبرات کلٍ من الولايات المتحدة الأمريکية و إنجلترا Sustainable Professional Development for Teachers of Special Factions in Kindergarten in Light of Experiences of United States of America, England.
Pages
1-43
مي سالم; جيهان لطفي; زينب السماحي
View Article
PDF
664.19 K
2.
واقع المسؤولية المجتمعية لکليات التربية للطفولة المبکرة من وجهة نظر أعضاء هيئة التدريس ومعاونيهم The Reality OF The Societal Responsibility Of Early Childhood Education Colleges From The Point Of View Of Faculty Members And Their Assistants
Pages
44-136
أحمد الشاهد
View Article
PDF
1 M
3.
توظيف بعض الإساليب التربوية الحديثة لتنمية مهارات القيادة والتوجية التربوى لموجهات رياض الأطفال" Employing some modern educational methods to develop leadership skills and educational guidance for kindergarten teachers"
Pages
137-197
سماح مرزوق
View Article
PDF
837.37 K
4.
القيادة الإبداعية لدي مديري رياض الأطفال وعلاقتها بمستوي الأداء الوظيفي للمعلمات Creative leadership of kindergarten principals and its Relation with Teachers’ Job Performance.
Pages
198-297
جمال کامل
View Article
PDF
952.32 K
5.
الممارسات الخاطئة بمرحلة رياض الأطفال وانعکاساتها على تربية طفل الروضة (دراسة ميدانية بمحافظة بورسعيد ) Wrong Practices At The Kindergarten Stage And Its Reflections On Kindergarten Child. A Field Study in Port-Said Governorate.
Pages
298-380
شيماء على; جيهان لطفى; زينب السماحى
View Article
PDF
918.33 K
6.
واقع تضمين مباديء حقوق الطفل في أدب الأطفال (مجلات الأطفال نموذجا ) The Reality Of Including The Child’s Rights Principle’s In Children Literature" Children Magazines As A Model".
Pages
381-510
إسلام رضوان
View Article
PDF
1.46 M