EKB Journal Management System
Keywords = Social Media Marketing
Number of Articles: 9

1

Driving Social Media Customers’ Purchase Intentions: The Mediation Role of EWOM Credibility

Articles in Press, Accepted Manuscript , Available Online from 06 December 2023
Hebat Allah Mamdouh; Ghada El Sayad

2

تأثير التسويق عبر وسائل التواصل الاجتماعي على مستويات الوعي بالعلامة التجارية للمطاعم بين العملاء

Volume 7, Issue 2, December 2023, Page 78-100
إسلام إبراهيم الناضورى; يوسف عجوة

3

Online Customer Engagement as A Mediating Variable Between Social-Media Marketing and Customer Satisfaction: Using Big Data Analytics and Natural Language Processing

Volume 8, Issue 14, July 2022, Page 332-365
Mohamed M. Ibrahim; Mona Nashaat

4

اتجاهات البحوث العربية والأجنبية في مجال التسويق عبر الإنترنت: دراسة تحليلية من المستوى الثاني

Volume 58, Issue 1, July 2021, Page 309-368
نرمين علاء الدين علي

5

THE EFFECT OF SOCIAL MEDIA MARKETING ACTIVITIES ON CUSTOMER-BRAND RELATIONSHIP IN THE EGYPTIAN COSMETIC SECTOR

Volume 12, Issue 3, July 2021, Page 669-700
Amira Mohamed Ahmed Omar

6

Measuring the Impact of Social Media Advertising Content on Consumers’ Purchasing Intention towards Health and Beauty Products Online

Volume 58, Issue 2, March 2021, Page 159-192
Nourhan El-zoghby; Ahmed Elsamadicy; Eman Negm

7

تأثيـر عناصر التسويق عبـر شبکات التواصل الاجتماعي على صورة العلامة التجارية: دراسة ميدانية لعينة من زبائن العلامة موبيليس Mobilis بالجـزائر Influence of Marketing Elements Via Social Networks on the Brand Image: A Field Study of a Sample of Mobilis Clients in Algeria

Volume 40, Issue 2, June 2020, Page 3-18
ميـر أحمد

8

تسويق المؤثرين للمارکات عبر موقع التواصل الاجتماعي «إنستجرام» وانعکاسه على اتجاه الجمهور نحوهم:

Volume 18, Issue 1, January 2019, Page 521-564
مِنّة الله محمد عبد الحميد

9

استخدامات المؤسسات الهادفة للربح والغير هادفة للربح لصفحات الفيس بوک للتواصل مع الجمهور (دراسة مقارنة بين مؤسستى سامسونج مصر ومستشفى سرطان الأطفال)

Volume 43, یولیو - سبتمبر (أ), July 2015, Page 329-354
إيمان سید أحمد السيد