EKB Journal Management System
Keywords = social media marketing
Number of Articles: 10

1

Driving Social Media Customers’ Purchase Intentions: The Mediation Role of EWOM Credibility

Articles in Press, Accepted Manuscript , Available Online from 06 December 2023
Hebat Allah Mamdouh; Ghada El Sayad

2

The Role of Social Media Marketing Activities on online Customer Engagement on the Instagram platform

Volume 5, Issue 2, July 2024, Page 243-265
علياء احمد عبدالمنعم

3

تأثير التسويق عبر وسائل التواصل الاجتماعي على مستويات الوعي بالعلامة التجارية للمطاعم بين العملاء

Volume 7, Issue 2, December 2023, Page 78-100
إسلام إبراهيم الناضورى; يوسف عجوة

4

Online Customer Engagement as A Mediating Variable Between Social-Media Marketing and Customer Satisfaction: Using Big Data Analytics and Natural Language Processing

Volume 8, Issue 14, July 2022, Page 332-365
Mohamed M. Ibrahim; Mona Nashaat

5

اتجاهات البحوث العربية والأجنبية في مجال التسويق عبر الإنترنت: دراسة تحليلية من المستوى الثاني

Volume 58, Issue 1, July 2021, Page 309-368
نرمين علاء الدين علي

6

THE EFFECT OF SOCIAL MEDIA MARKETING ACTIVITIES ON CUSTOMER-BRAND RELATIONSHIP IN THE EGYPTIAN COSMETIC SECTOR

Volume 12, Issue 3, July 2021, Page 669-700
Amira Mohamed Ahmed Omar

7

Measuring the Impact of Social Media Advertising Content on Consumers’ Purchasing Intention towards Health and Beauty Products Online

Volume 58, Issue 2, March 2021, Page 159-192
Nourhan El-zoghby; Ahmed Elsamadicy; Eman Negm

8

تأثيـر عناصر التسويق عبـر شبکات التواصل الاجتماعي على صورة العلامة التجارية: دراسة ميدانية لعينة من زبائن العلامة موبيليس Mobilis بالجـزائر Influence of Marketing Elements Via Social Networks on the Brand Image: A Field Study of a Sample of Mobilis Clients in Algeria

Volume 40, Issue 2, June 2020, Page 3-18
ميـر أحمد

9

تسويق المؤثرين للمارکات عبر موقع التواصل الاجتماعي «إنستجرام» وانعکاسه على اتجاه الجمهور نحوهم:

Volume 18, Issue 1, January 2019, Page 521-564
مِنّة الله محمد عبد الحميد

10

استخدامات المؤسسات الهادفة للربح والغير هادفة للربح لصفحات الفيس بوک للتواصل مع الجمهور (دراسة مقارنة بين مؤسستى سامسونج مصر ومستشفى سرطان الأطفال)

Volume 43, یولیو - سبتمبر (أ), July 2015, Page 329-354
إيمان سید أحمد السيد