EKB Journal Management System
Keywords = Price
Number of Articles: 15

1

COVID-19 Impact on the Ornamental Fish Market and Marketing Channel in Katabon, Dhaka, Bangladesh

Volume 28, Issue 2, March and April 2024, Page 945-961
Md. Fakhrul Islam et al.

2

العوامل المؤثرة على اختيار المستهلك المصري لمتاجر الشراء للسلع المعمرة "دراسة تطبيقية

Volume 14, Issue 4, October 2023, Page 1536-1587
محمد مدبولي مسعود; مصطفي شلابي محمد غانم

3

تأجيل دفع الثمن في عقود التجارة الإلكترونية – دراسة فقهية

Volume 39, Issue 3, March 2023, Page 1835-1898
أسماء بنت محمد غيثان العمري

4

Factors Affecting Customers Purchase Decision in Fast Food Restaurants: The Mediating Role of Dissatisfaction and Negative Word of Mouth

Volume 22, Issue 1, June 2022, Page 180-199
Maher Hossny

5

ANALYTICAL STUDY TO PRODUCTION OF MAIZE CROP IN ‎SHARKIA GOVERNORATE

Volume 27, Issue 2, April 2022, Page 281-303
Atiaa Mohamed; el sayed Gad

6

Customer Spending in the Egyptian Hotels After the Exchange Rate Liberalization

Volume 15, Issue 1, June 2021, Page 99-115
Ahmed Rady; Moamen Abou Elezz; Mahmoud Abdel-Aziz

7

أثر الثمن في العقود القهرية - دراسة فقهية تأصيلية

Volume 4, Issue 4, June 2021, Page 3171-3245
محمد حميد طايع عارف

8

A review on natural gas previous, current and forecasting prices and demand

Volume 22, Issue 1, June 2020, Page 61-64
Abdallah Sayed Ahmed Elgharbawy

9

تقييم النظم النقدية من منظور معياري Evaluating Monetary Systems (Normative Vision)

Volume 23, Issue 1, January 2020, Page 82-145
أحمد محمد عادل عبدالعزيز

10

FROZEN VEGETABLE MARKET

Volume 27, Issue 2, September and October 2019, Page 1339-1350
Fatma Adel Saad; M. B. El-Eraqy; Salwa M.A. Abdel Monem

11

the relationship Between Demarketing and customers, Perception Toward Reducing Water consumption (An applied StudyP)

Volume 43, Issue 3, July 2019, Page 464-478
أحمد يحيي عبيد; أحمد محمد السطوحي; ألاء عبد القادر محمد السيد

12

البيع الآجل بالسعر المتغير على المؤشر وتطبيقاته في ضوء الفقه الإسلامي ( دراسة فقهية اقتصادية مرتبطة بواقع المصارف الإسلامية)

Volume 3, Issue 1, 2019, Page 471-558
سلامة عبد الفتاح حليبة

13

Analyses of Factors Influencing Travel Consumers’ Satisfaction and Loyalty as Revealed by Online Communication Platform: A Case Study of TripAdvisor

Volume 11, Issue 3 (Special Issue), February 2017, Page 290-326
Nawal Zaki; Nermeen Abuzied

14

The Effect of Shelf Space Positions on Perceived Brand's price and Quality: an Empirical Study on COOP & Al Makhazen Stores in Lebanon

Volume 33, Issue 4, December 2013, Page 33-97
Nabeela Abbas

15

A STUDY ON INVESTMENT EFFICIENCY IN HORTICULTURAL ACTIVITIES (CASE STUDY ON OLIVE IN NORTH SINAI GOVERNORATE) دراسة کفاءة الاستثمار في الأنشطة البستانية (دراسة حالة الزيتون فى شمال سيناء)

Volume 2, Issue 6, June 2011, Page 691-698
محمد أبو النجا; محمد شاهين