EKB Journal Management System
Keywords = Trust
Number of Articles: 35

1

The attitudes homophily between influencers and customers and the intention to use the brand in social media marketing within the Tourism and Hospitality Industry: the role of trust

Volume 6, Issue 2, April 2024, Page 153-171
Tamer Ahmed Abdulaziz; Ahmed Mohamed Emam Mohamed Omar; Mohammad Mohammad Farrag; Walaa Moustafa Elwardany

2

Examining the Impact of Social Media Advertising on Online Shopping Behavior: An Empirical Study on Egyptian Millennials

Volume 53, Issue 2, April 2024, Page 243-292
Yosra Salah Rezk Abdelrehim; Ahmed Moussa Elsamadicy,; Cherine Soliman,

3

The Role of Electronic Customer Relationship Management in Enhancing E-Customer Loyalty through the Mediating Effect of E-Customer Trust: A Field Study on the Egyptian Fast-Food Industry

Volume 61, Issue 2, March 2024, Page 251-290
Nevine Ibrahim abdelsalam Eshra; Noha Beshir

4

دور الدراما التلفزيونية المصرية في دعم السياسات العامة للدولة وقياس مدى تأثيرها على الثقة بالحكومة

Volume 2024, Issue 44, March 2024, Page 91-123
نهى مجدي

5

Examining the Antecedents to Permission Based Marketing and the Effect on Mobile Marketing Acceptance

Volume 14, Issue 4, October 2023, Page 1304-1342
Doaa Ayoub; Madiha Metawie

6

استخدام العلاقات العامة بالأجهزة الأمنية لمواقع التواصل الاجتماعي في تعزيز ثقة الجمهور الكويتي بأداء جهاز الشرطة

Volume 22, Issue 3, July 2023, Page 109-171
عامر سالم علي الحصينان

7

Determinants of Behavioral Intentions to Adopt Online Platforms to Pay Zakah and Sadaqah

Volume 14, Issue 3, July 2023, Page 570-606
Menan Mohamed Etab; Ingy Essam Eldin Salama; Heba Mohamed Elmenshawy

8

Health care Trust as Perceived by Patients and Its Relation to Unlicensed Assistive Personnel Role: A comparative study

Volume 8, Issue 2, June 2023, Page 471-485
Manal M. Bakr; Mervat Abd Elmonem Aref; Howida Hassan EL-Sayed Mahfouz Mahfouz

9

The Moderating effect of Artificial Intelligence on the Relation between Consumer Privacy Concerns and Online Purchase Intention in Egypt

Volume 3, Issue 2, June 2023, Page 67-90
جينا علاء الدين; سماء طاهر عطية

10

مظاهر الثقة بالله تعالى في دعوة أولي العزم من الرسل-عليهم السلام- والإفادة منها في العصر الحاضر (دراسة دعوية)

Volume 39, Issue 1, June 2023, Page 181-250
حسن بن يحيى ظافر الشهري

11

دور إستراتيجية كايزن في تحسين جودة الخدمة دراسة ميدانية على فنادق الخمس نجوم بمدينة القاهرة

Volume 14, Issue 2, April 2023, Page 596-637
سيد محمود السيد الخولي; لجين محسن علي المغربي

12

أحاديث الرُّبَيِّع بنت مُعَوَّذ في عِدَّةِ الْمُخْتَلِعَة دِرَاسَةٌ نَقْدِيّةٌ

Volume 39, Issue 2, March 2023, Page 967-1022
د أحمد عيد أحمد العطفي

13

مدلول صالح الحديث عند ابن شاهين في كتابه " تاريخ أسماء الثقات"

Volume 38, Issue 2, December 2022, Page 527-569
منية عبد الله مسفر الخثعمي

14

Measuring Farmers’ Trust in Some Agricultural Information Sources in Some Villages in Assiut Governorate

Volume 53, Issue 5, December 2022, Page 261-269
Amro B.A. Elshrabassee; Asmaa B.M. Bakr

15

Evaluating Internet of Things application in Sharm-El Sheik Hotels

Volume 2, Issue 3, December 2022, Page 142-160
Atia Mahmoud Abd Al Sattar Gad; Assoc. Prof. Dr. Wael Abd El Naby

16

دور الصورة الذهنية للعلامة التجارية والثقة في توسط العلاقة بين خلق القيمة والنوايا السلوكية للعميل

Volume 13, Issue 4, October 2022, Page 726-750
أحمد فايز جميل نايف اشبير; عبد المنعم محمد رشاد; ريم أحمد الرفاعى

17

رأس المال الهيكلي والبشري في الأندية الرياضية والاجتماعية وعلاقتهما بثقة الأعضاء

Volume 2022, Issue 80, July 2022, Page 1145-1187
محمود فوزي رشاد أحمد

18

الأمانة وأثرها في أبواب الطهارة والصلاة

Volume 38, Issue 2, June 2022, Page 1377-1428
منيرة بنت محمد باحمدان باحمدان; آلاء بنت خالد حامد النمري النمري

19

Factors Influencing Intentions in Hotel Booking Through Online Travel Intermediaries Applications

Volume 21, Issue 3, December 2021, Page 101-134
Hany Essam El-Din Mohamned Emam; Fatma Mohammed Abdelaal

20

PRIVACY MANAGEMENT PRACTICES ON FACEBOOK”FACTORS AFFECTING DISCLOSURE OF PRIVATE INFORMATION AND USE OF PRIVACY SETTINGS”

Volume 2021, 77 (الجزء الثالث المجلد الرابع), October 2021, Page 59-96
شيري عصام حناي

21

دور الثقة في المحتوى في تعزيز المكانة التسويقية - دراسة ميدانية

Volume 39, Issue 3, July 2021, Page 81-115
عبدالحفيظ محمد عبدالحفيظ محمد الجابري

22

قياس أثر مشارکة معلومات التغيير على اتجاهات العاملين تجاه التغيير ونوايا ترک العمل : في ظل توسط دور الوفاء بالعقد النفسي والثقة والالتزام

Volume 12, Issue 3, July 2021, Page 1-44
حمادة فوزي ثابت أبوزيد

23

Technology Acceptance Model for Pervasive Computing: Mobile Business Intelligence Applications in Egypt

Volume 58, Issue 2, March 2021, Page 291-326
Safaa Hussein; Asmaa Abdelhamid

24

The Effect of E-marketing Orientation on E-business Strategy: E-trust as a Mediator

Volume 58, Issue 2, March 2021, Page 193-242
Niveen El Saghier

25

تأريخ التصوف بين أبي نعيم (ت430ه) وابن الجوزي (ت597ه) (إشکالية السرد التاريخي)

Volume 29, 29 - الجزء الخامس, January 2021, Page 911-938
خالد بن سليمان الخطيب

First Page Previous Page 1 2 Next Page Last Page