iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 3, Issue 1, January 2015
1
Entrepreneurship versus E-learning: Empirical evidence from Tunisia
Page
1-12
Raouf JAZIRI; Issam Ben HASSEN
View Article
|
PDF
591.11 K
|
View on SCiNiTO
2
فعالية تطبيق معلمي التلاميذ ذوي اضطراب التوحد لبرنامج تدريبي انتقائي في تنمية بعض المهارات الأجتماعية لدى هؤلاء التلاميذ Effectiveness of the Application of Teachers of Students With Autism A Training/ Selective Program in the Development of Some Social Skills Among these Students
Page
13-50
Ibrahim A. Al-Othman
View Article
|
PDF
774.4 K
|
View on SCiNiTO
3
الضغوط وأساليب التعايش معها لدى طلبة كلية التمريض في جلمعة السلطان قابوس Stressors and Coping Strategies among Nursing Students at the College Nursing in Sultan Qaboos University
Page
51-70
Aisha Mohammed Ajweh; Raghda Khalid Shoukri; Ali Mahdi Kazem; Wasfie Ali Saloom
View Article
|
PDF
509.46 K
|
View on SCiNiTO
4
مفهوم الذات: الفروق في متغيري النوع والصف لدى طلبة الحلقة الثانية بسلطنة عمان Self-concept: Age and Gender Differences among Omani Second Cycle Students
Page
71-88
Salem Nasser Al-Kahali; Abdulqawi Salem Alzubaidi
View Article
|
PDF
589.93 K
|
View on SCiNiTO
5
أثر مدونة الكترونية في تنمية مهارات أتخاذ القرار لدى طالبات الصف الحادي عشر بغزة The Effectiveness of a Blog in the Development of Decision-Making Skills among Female Students Ten Grade in Gaza
Page
89-107
Magdy S. Aqel; Doaa A. Bu-Khater
View Article
|
PDF
675.81 K
|
View on SCiNiTO