iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 21, Issue 1, December 2021, Page 1-391
1
المعلومات العلمية للعدد
Page
1-391
View Article
|
PDF
640.01 K
|
View on SCiNiTO
2
متطلبات التکامل بين الروضة وجامعة الطفل لتنمية مهارات التحول الرقمي لطفل الروضة Integration Requirements between Kindergarten and The University of the Child to develop Digital Transformation Skills for Kindergarten Child
Page
1-67
إيناس أحمد عبد العزيز زکي
View Article
|
PDF
1.22 MB
|
View on SCiNiTO
3
تنشيط المناعة النفسية لتحسين مستوى الرفاهية النفسية لدى عينة من أمهات الأطفال ذوي الاحتياجات الخاصة Activating psychological immunity to improve the level of psychological well-being in a sample of mothers of children with special needs
Page
68-155
إيناس سيد علي عبد الحميد جوهر
View Article
|
PDF
1.35 MB
|
View on SCiNiTO
4
توظيف الخصائص الفنية والتعبيرية للمدرک الشکلي لرسوم الأطفال کمدخل لتنمية مهارات التشکيل الفني لدى طفل الروضة Employing The Artistic and Expressive Characteristics of The Formal Perception of Childrn’s Drawings as an Approach to The Development of the Artistic Formation Skills of the Kindergarten Child
Page
156-219
دينا صلاح محمد سيد أحمد
View Article
|
PDF
1.23 MB
|
View on SCiNiTO
5
فاعلية برنامج تدريبي قائم على السيکودراما لتنمية مهارة حل المشکلات لطفل ما قبل المدرسة من ( 5 – 6 ) سنوات Effectiveness of a Training Program Based on Psychodrama to Develop Problem solving Skill Of Pre- School Child from ( 5 – 6 ) years .
Page
220-254
أمل محمد حسونة; منى محمد إبراهيم هبد; شيماء أحمد محمود محمد إسماعيل
View Article
|
PDF
1000.65 K
|
View on SCiNiTO
6
برنامج قائم على توظيف المکتبة الافتراضية لخفض حدة الانفعالات السلبية لدى أطفال ما قبل المدرسة المحرومين من الرعاية الأسرية A program based on the use of the virtual library to reduce the severity of negative emotions among pre-school children deprived of family care
Page
255-311
محمد معوض إبراهيم; أمل محمد حسونة; إبراهيم فوزي إبراهيم بغيدة; أسماء علي محمود محمد حمادة
View Article
|
PDF
1.17 MB
|
View on SCiNiTO
7
برنامج تدريبي باستخدام إستراتيجية التعلم للإتقان لتحسين الانتباه الانتقائي لدى الأطفال ذوي اضطراب الانتباه المصحوب بفرط النشاط Training program using the learning to master strategy to improve selective attention in children with ADHD.
Page
312-391
داليا ممدوح إبراهيم حسن کدواني
View Article
|
PDF
2 MB
|
View on SCiNiTO
8
أبحاث الجزء الأول کاملة
Page
1-391
View Article
|
PDF
7.56 MB
|
View on SCiNiTO