iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 13, Issue 47.1, March 2022
1
نشرة العدد
Page
1-15
تقديم: أ.د/ عادل عبدالله محمد
View Article
|
PDF
949.53 K
|
View on SCiNiTO
2
فعالية استخدام استراتيجية تدريس الأقران في تحسين الفهم القرائي لدى التلاميذ ذوي صعوبات التعلم بالصف الرابع الأساسي The Effectiveness of using peer education strategy in improving reading comprehension among students with learning disabilities in the fourth grade
Page
1-43
جــوخــة ســالــم الکلبــانيــة
View Article
|
PDF
1.14 MB
|
View on SCiNiTO
3
السلوک التنمُّريّ المُوجَّه نحو التلاميذ ذوي الإعاقة الفکرية Bullying Behaviour Against Students With Intellectual Disability Students
Page
45-74
مــديحــة محمــد زکــري; أحمد بن عبدالعزيز التميمي
View Article
|
PDF
921.42 K
|
View on SCiNiTO
4
المهــارات قبــل الاکــاديميــة للأطفــال الصــم وضعــاف السمــع وعــلاقتهــا ببعــض المتغــيرات بمــدينــة الــريــــاض Pre-Academic Skills for Deaf and Hard of Hearing Children with Some Variables in Riyadh
Page
75-122
ندى بنت سليمان بن صالح العثيم; طــــارق الــريـــس
View Article
|
PDF
1.4 MB
|
View on SCiNiTO
5
مدى وعي معلمات رياض الأطفال بمؤشرات مشکلات الإدراک البصري لذوي صعوبات التعلم ودورهم في تحسينها ومعوقات التعرف عليها في ظل التعليم عن بعد The extent of kindergarten teachers' awareness of indicators of visual perception problems for with learning disabilities and their role in improving them and the obstacles to identify them in distance learning
Page
123-156
أمــانــي عبــد اللــه القــرنــي; شيـهـانــة محمــد القفــاري
View Article
|
PDF
670.3 K
|
View on SCiNiTO