iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 23, Issue 1, June 2022, Page 1-314
1
المعلومات العلمية للعدد
View Article
|
PDF
652.34 K
|
View on SCiNiTO
2
برنامج لتنمية إستراتيجيات المواجهة لدى طفل ما قبل المدرسة Program for developing coping strategies for pre-school child
Page
1-81
الزهراء مصطفى محمد مصطفى
View Article
|
PDF
1.22 MB
|
View on SCiNiTO
3
فاعلية برنامج تدريبي في تنمية المهارات الأساسية للتفکير لدى الأطفال في مرحلة ما قبل المدرسة ذوي صعوبات التعلم النمائية Effectiveness of a training program in developing basic thinking skills among preschool children with developmental learning difficulties
Page
82-128
أمل محمد حسونة; أحمد فکري أحمد بهنساوي; محمد رمضان علي شرف
View Article
|
PDF
1.02 MB
|
View on SCiNiTO
4
فاعلية برنامج لخفض مظاهر السلوک الانسحابي لدى أطفال ما قبل المدرسة المحرومين من الرعاية الأسرية The effectiveness of a program to reduce the manifestations of withdrawal behavior among pre-school children deprived of family care
Page
129-173
أمل محمد حسونة; طه محمد مبروک جبر; هبة عاطف عبد الفتاح محمد
View Article
|
PDF
955.49 K
|
View on SCiNiTO
5
فعالية استخدام فنيات البرمجة اللغوية العصبية لتنمية مهارة التعاطف لدى أطفال الروضة ذوي صعوبات التعلم Effectiveness of using Neuro Linguistic programming techniques to develop the Sympathy skill for kindergarten children with learning difficulties
Page
174-213
أماني إبراهيم الدسوقي محمد; منار شحاتة محمود أمين; هدير محمد أحمد عبد الله أحمد
View Article
|
PDF
989.11 K
|
View on SCiNiTO
6
فاعلية برنامج تدريبي لتنمية مهارات التواصل الإيجابي لأطفال ما قبل المدرسة الموهوبين ذوي صعوبات التعلم The effectiveness of a training program for developing positive communication skills for gifted preschool children with learning disabilities
Page
214-269
أمل محمد حسونة; أحمد فکري أحمد بهنساوي; علا رضا علي الصانع
View Article
|
PDF
1.15 MB
|
View on SCiNiTO
7
فاعلية برنامج تدريبي لتنمية المهارات النفس لغوية لدى أطفال الروضة ذوي صعوبات التعلم The effectiveness of a training program for developing psycho-linguistic skills for kindergarten children with learning difficulties
Page
270-314
أحمد فکري أحمد بهنساوي; وسام علي السيد البنا; أسماء أسامة أحمد يوسف فويلة
View Article
|
PDF
887.13 K
|
View on SCiNiTO
8
الجزء الأول کامل
Page
1-314
View Article
|
PDF
7.19 MB
|
View on SCiNiTO