iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 14, Issue 2 - Serial Number 2102019, October 2019, Page 1-305
1
التنبؤ بالشغف للعمل (الانسجامي، الاستحواذي) فى ضوء مکونات الصمود المهني لدى معلمات رياض الأطفال The Prediction with Work Passion (Harmonious and Obsessive) according to of Occupational Resilience Components for Kindergarten Teachers
Page
1-41
اعداد: د. نجاة فتحى سعيد طه
View Article
|
PDF
620.31 K
|
View on SCiNiTO
2
فعالية برنامج قائم على السقالات التعليمية فى تنمية المهارات الحياتية لدى طفل الروضة فى ضوء منهج 2.0 he Effectiveness of Instructional- scaffolding-based Program to Develop Kindergarten Children’s Life Skills according Curriculum 2.0.
Page
43-85
اعداد: د/ لمياء أحمد محمد الصغير
View Article
|
PDF
1.06 MB
|
View on SCiNiTO
3
فاعلية أنشطة التانجرام في تنمية بعض مهارات حل المشکلات لدى اطفال متلازمة داون The effectiveness of tangram activities in developing some problem-solving skills for Down syndrome children
Page
87-119
اعداد: د/ ريهام أحمد عفيفي حجاج
View Article
|
PDF
791.92 K
|
View on SCiNiTO
4
دليل تربوى لتنمية المهارات الوالدية لأمهات أطفال دور الحضانة فى البيئة الريفية An educational guide for developing parental skills for the mothers of the nursery children in the rural environment
Page
121-185
إعداد: د/ داليا جمال سليمان
View Article
|
PDF
1.17 MB
|
View on SCiNiTO
5
برنامج دراما إبداعية لتنمية الوعي الصحي لدى طفل الحضانة من (3-4) سنوات A Program of Creative Drama for developing Health Awareness among Nursery Child from (3-4) years old
Page
187-280
إعداد: د/ دينا جمال سليمان
View Article
|
PDF
1.71 MB
|
View on SCiNiTO
6
دور القائم بالاتصال في تحقيق معايير التربية الإعلامية عبر مواقع التواصل الاجتماعي.. تصور مقترح "دراسة ميدانية" The role of the communicator in achieving media education standards through social media. Suggested perception 'A field study'
Page
281-305
إعداد: أ.م. د. إيمان محمد أحمد حسن
View Article
|
PDF
498.94 K
|
View on SCiNiTO