iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 21, Issue 2, December 2021, Page 392-734
1
المعلومات العلمية للعدد
Page
392-734
View Article
|
PDF
643.47 K
|
View on SCiNiTO
2
الإسهام النسبي لقوة السيطرة المعرفية والتنظيم الانفعالي في التنبؤ بدرجة امتلاک طالبات معلمات رياض الأطفال للکفايات المهنية The relative contribution of the strength of cognitive control and emotional regulation in predicting the degree to which kindergarten pre-service teachers possess professional competencies.
Page
392-460
ياسمينا محمد محمد يونس
View Article
|
PDF
1.18 MB
|
View on SCiNiTO
3
القصص الإلکترونية الجيدة في ضوء معايير الأدب القصصي لأطفال الروضة The Good electronic stories Based on the standards of story literature for kindergarten children
Page
461-497
يوسف محمد کمال يوسف رجب
View Article
|
PDF
946.36 K
|
View on SCiNiTO
4
برنامج تدريبي للطالبة المعلمة على مهارات إعداد الصفوف الافتراضية لإکساب طفل الروضة مفهوم الجغرافيا السياحية A training program for a female teacher to acquire the skills of preparing virtual classes to teach kindergarten children the concept of tourism geography
Page
498-548
ولاء محمد عطية محمد هيبة
View Article
|
PDF
1010.43 K
|
View on SCiNiTO
5
فعالية برنامج تدريبي قائم على الأنشطة التعاونية في تحسين السلوک التکيفي وخفض سلوک التنمر لدى أطفال الروضة ذوي صعوبات التعلم الاجتماعية والانفعالية The Effectiveness of a Training Program based on Cooperative activities in improving Adaptive Behavior and reducing Bullying Behavior among kindergarten children with Social and Emotional Learning Difficulties
Page
549-634
سارة عبد السلام مصطفى عبد السلام
View Article
|
PDF
1.3 MB
|
View on SCiNiTO
6
فاعلية المکتبة الافتراضية في تنمية التعبير الفني لدى أطفال ما قبل المدرسة المحرومين من الرعاية الأسرية The effectiveness of the virtual library in developing artistic expression among pre-school children deprived of family care
Page
635-690
محمد معوض إبراهيم; أمل محمد حسونة; إبراهيم فوزي إبراهيم بغيدة; أسماء علي محمود محمد حمادة
View Article
|
PDF
1.07 MB
|
View on SCiNiTO
7
فاعلية برنامج تدريبي قائم على السيکودراما لتحسين جودة الحياة النفسية لطفل ما قبل المدرسة من ( 5 – 6 ) سنوات Effectiveness of a Training Program Based on Psychodrama To improve psychological quality of life Of Pre- School Child from ( 5 – 6 ) years .
Page
691-734
أمل محمد حسونة; منى محمد إبراهيم هبد; شيماء أحمد محمود محمد إسماعيل
View Article
|
PDF
1.1 MB
|
View on SCiNiTO
8
أبحاث الجزء الثاني کاملة
Page
392-734
View Article
|
PDF
7.98 MB
|
View on SCiNiTO