EKB Journal Management System

1.

The Impact of Interpretation of Tour Guide on the Tourist's Memorable Experience and Loyalty to Upper Egypt’s Heritage Sites

Volume 29, Issue 1, December 2025, Pages 95-113
Khaled Soliman Abd Elhalem; Abdelrahman Hamed Ahmed

2.

كيف يتأثر ولاء السائح باستخدام برامج استعادة الخدمة الرمزية لبرامج المحادثة الذكية: نموذج وساطة

Volume 9, Issue 1, June 2025, Pages 137-163
محمد هاني عبد الهادي; ميريل غالي

3.

تأثير الأمن السيبراني على الولاء للعلامة التجارية في شركات الطيران: دراسة من منظور ا لعملاء

Volume 9, Issue 1, June 2025, Pages 19-35
تقى محروس فهمى; أحمد محروس خضير; محمد شعبان بسيونى; هدير مسعد رمضان

4.

The Impact of Electronic Word of Mouth (E-WOM) on the Relationship between Brand Awareness and Customer Loyalty: Evidence from Egypt

Volume 11, Issue 20, April 2025, Pages 579-623
حسام الدين محمد; Walid Abouzeid; Yasser El-Tayeb

5.

Examining the Impact of Corporate Rebranding Elements (Logo, Color, and Packaging) on Customer Loyalty: A Case Study of Banque Du Caire in Operating Banks in Egypt

Volume 16, Issue 2, April 2025, Pages 2992-3005
Marina Moheb Badie; Wael Kortam; Nihal Ayad

6.

Influence of Innovation Capabilities and Customer Experience on Loyalty: Empirical Study in the Egyptian Private Hospitals

Volume 44, Issue 6, November and December 2024, Pages 291-304
Nehal Samy Shafik; Mohamed A. Ragheb; Fahd Omar; Heba Hassan Sadek

7.

Antecedents and Consequences of Well-Being in the Business Sector in Saudi Arabia

Volume 44, Issue 5, September and October 2024, Pages 321-336
Abdelmohsen Nassani; Fatmah Alosaimi

8.

The level of organizational loyalty in its emotional, continuity and ethical dimensions among employees government organizations and ways to strengthen it - A field study applied to some governmental institutions in Cairo Governorate

Volume 38, Issue 3, September 2024, Pages 1449-1487
عبدالناصر محمد سيد أحمد

9.

أثر العلاقة التبادلية(القائد - العضو) علي الابداع الاداري لدي العاملين بالهيئة العامة للاستثمار والمناطق الحرة

Volume 44, Issue 4, July and August 2024, Pages 181-206
محمد جمال محمد عبدالهادي عبدالهادي

10.

الـولاء الوطنى والأمن القومى المصرى (Disponible en Français) - (Available in English)

Volume 2, Issue 4, July 2024, Pages 76-87
يس حسام الدين طاهر

11.

The Role of Career Development in Shaping Nurse Loyalty and Job Satisfaction: A descriptive Correlational Study

Volume 11, Issue 2, July 2024
Fatma Mohammed Toson; Wafaa Fathi Ahmed; Ibrahim Abdullatif Ibrahim

12.

العوامل المؤثرة على ولاء العملاء والكلمة المنطوقة الايجابية في سياق تطبيقات الدفع الالكتروني

Volume 15, Issue 2, April 2024, Pages 989-1042
وليد خالد البلك

13.

The Role of Electronic Customer Relationship Management in Enhancing E-Customer Loyalty through the Mediating Effect of E-Customer Trust: A Field Study on the Egyptian Fast-Food Industry

Volume 61, Issue 2, March 2024, Pages 251-290
Nevine Ibrahim abdelsalam Eshra; Noha Beshir

14.

The Relationship between Machiavellianism and Organizational Citizenship Behavior “An applied study on Mansoura University Employees”

Volume 5, Issue 1, January 2024, Pages 231-256
Taghreed Hamdy Abdo Abo El-maaty; Abdel-Aziz Hassan; Tamer Ebrahem Ashry

15.

هل يتوسط الولاء علاقة التسويق الرقمي بنية شراء العملاء في شركات الطيران؟

Volume 7, Issue 2, December 2023, Pages 1-16
محمد زيدان محمد الشربيني; بسام سمير الرميدي

16.

The Impact of Selection Systems on the Loyalty of Employees in Food and Beverage Departments (a Field Study on a Sample of Jordanian Hotels)

Volume 25, Issue 2, December 2023, Pages 16-28
Ahmad Mohammad Alzghoul; Mahmoud Ahmad Salama; Ahmad Hassan Abdelkawi; Mohamed Sayed Ahmed Elzoghbi

17.

واقع التماثل التنظيمي كمدخل لتطوير الأندية الرياضية

Volume 073, Issue 1, February 2023, Pages 81-96
ايه محمد احمد عبد السلام عبد السلام; ناهد إسماعيل محمد; عبير شلتوت

18.

Investigating the impact of services marketing mix on brand loyalty and brand image using the PLS-SEM Approach

Volume 1, Issue 1, January 2023, Pages 1-18
محمد جمال حامد موسى

19.

The mediating role of customer’s perception of CSR practices in the relationship between customer’s loyalty and customer’s retention: Comparative Study from Egyptian Telecommunication Companies

Volume 4, Issue 1, January 2023, Pages 425-444
وليد أبو بکر حسني حسن أبو زيد; بهاء الدين مسعد سعد

20.

Evaluating Internet of Things application in Sharm-El Sheik Hotels

Volume 2, Issue 3, December 2022, Pages 142-160
Atia Mahmoud Abd Al Sattar Gad; Assoc. Prof. Dr. Wael Abd El Naby

21.

تأثير إستخدام ألعاب الكرات التمهيدية على الإنتماء الإجتماعي لدى الأطفال الجانحين

Volume 072, Issue 1, October 2022, Pages 311-332
محمد الشحات

22.

إشكالية الخير والشر عند جوزايا رويس

Volume 14, Issue 4, October 2022, Pages 539-596
د. محمد محمود داود

23.

الاختصاص الولائي لديوان المظالم في المملکة العربية السعودية مقارناً بالفقه الإسلامي

Volume 34, Issue 4, July 2022, Pages 997-1064
عبد الاله بن سعيد أحمد الشهراني

24.

The Effect of Perceived Quality on Visitor Satisfaction and Loyalty to Wadi El- Hitan Protected Area

Volume 5, Issue 1, June 2022, Pages 45-74
Nesreen Khairy Ali

25.

Impact of Web Accessibility for Customers with Disabilities on their Loyalty In Egyptian Hotels

Volume 13, Issue 1, January 2022, Pages 162-182
Khlloud Hossam; Mostafa Mahmoud Mohamed Hussein; Ahmed Rady

First Page Previous Page 1 2 Next Page Last Page