EKB Journal Management System
Keywords = Promotion
Number of Articles: 30

1

احتراف التسول والآثار المترتبة عليه في الفقه الإسلامي ـ دراسة تطبيقية Professional begging and its implications in Islamic jurisprudence - an applied study

Volume 8, Issue 2, September 2023, Page 755-850
محمد السيد عوض

2

The impact of social capital on enhancing community affiliation of farmers in one of the villages of South Sinai Governorate

Volume 37, Issue 3, July 2023, Page 641-657
Heba Ahmed El-Sayed

3

The Reality of Creative in the Promotion of Some Health Clubs

Volume 23, Issue 1, June 2023, Page 39-49
Ayat saied elmaghawry; laila osman ibrahem; abeer fathi shaltout

4

The role of tourist media in promoting tourist areas and attracting new tourist markets to Egypt

Volume 4, Issue 2, April 2023, Page 1-28
Alaaeldin Osama Abdelaziz

5

عقوبة الترويج للشذوذ الجنسي في الفقه الإسلامي

Volume 43, Issue 1, December 2022, Page 1361-1426
زيزي مصطفى أحمد مصطفى

6

الأحكام الفقهية المتعلقة بترويج الشائعات

Volume 38, Issue 4, December 2022, Page 255-317
منيرة بنت سعيد بن عبدالله أبوحمامة

7

دور العلاقات العامة الرقمية في تعزيز العمل الدبلوماسي : دراسة ميدانية بمنظمة التعاون الإسلامي بمدينة جدة

Volume 2022, Issue 39, December 2022, Page 130-166
فطيمة قبيبي بن دنيا

8

Viral Marketing Strategies as a Tool for Promoting Egyptian Travel Agencies

Volume 5, Issue 2, December 2022, Page 177-194
Yasmine Mohsen Elsayeh; Hanan El Assar; Amany Nabil

9

تأملات في أسلوب الترقي في المعنى التفسيري في سورة القدر Reflections On The Method Of Promotion In The Exegetical Meaning In Surat Al-Qadr

Volume 41, Issue 41, December 2022, Page 505-594
وردة عبدالرحمن عبدالسميع

10

Effect of Mental Health Promotion Program Application on Workplace Stress Parameters among Academic Working Staff Women

Volume 89, Issue 1, October 2022, Page 4284-4291
Samah S. Sheta; May M. Sam; Nesma Abdalla

11

Studying the Factors Affecting the Promotion of Museum Visits Applied to Egypt

Volume 22, Issue 1, June 2022, Page 343-379
Saber Yahia Marzouki

12

الترويج للأحداث الخاصة ودوره في تدعيم هوية السياحة المصرية

Volume 26, Issue 10, June 2022, Page 119-160
مروة اللاوندي

13

The effect of Visual Identity on the Positive E-WOM as a tool of tourism promotion (Applied on Sharm El-Sheikh)

Volume 22, Issue 2, June 2022, Page 316-333
Rasha Ahmed Khalil; Reham Abdelrahman

14

الاتحادات الطلابية وتعزيز المواطنة الرقمية لدى طلاب المرحلة الثانوية

Volume 9, Issue 5, April 2022, Page 178-222
معتز عبد المعتمد محمد علي

15

The role of psychological counseling in promoting orientation towards the future green jobs among secondary school students at Jazan Education Directorate

Volume 12, Issue 2, March and April 2022, Page 53-62
Lamiyaa Ali Ali Alaqi

16

Promoting the Tourism Traffic Incoming to Nubia Area

Volume 13, Issue 1, January 2022, Page 140-161
Doaa Mohamed; Ghada Wafik; Aya Mohamed Magdy

17

Role of The Grand Egyptian Museum in Promoting International Tourism to Egypt

Volume 20, Issue 3, June 2021, Page 43-65
Ghada Abdelmoaty; Mahmoud Elmohmady Abd El-Hady Salama

18

دور التراث الثقافي في التنمية المستدامة في المجال السياحي في الجزائر موقع أشير و رابيدوم نموذجا

Volume 1, Issue 3, June 2021, Page 15-25
إسماعيل علال

19

الهوية المصرية کمصدر ابداعى للحملات الاعلانية الترويجية (دراسة تجريبية للإعلان عن إفتتاح المتحف المصرى الکبير)

Volume 6, Issue 2, April 2021, Page 1594-1617
منى ابراهيم عبد الرحيم

20

طرق الترويج للصناعة السياحية الأثرية.

Volume 6, Issue 2, April 2021, Page 2134-2142
آمال يوسفي; بن زغادي محمد

21

دوْرُ الأُسْرَةِ فِي تَعْزِيْزِ قيمة الْقَنَاعَةِ مِنْ وِجْهَةِ نَظَرِ طَالِبَاتِ الْمَرْحَلَةِ الْثَانَوِيَةِ بِمَدِيْنَةِ مَکَّةَ الْمُکَرَمَةِ

Volume 21, العدد الرابع عشر, December 2020, Page 171-203
مشاعل بنت منصور عبدالعزيز الترکي

22

دور وکالات السياحة والسفر في تنمية القطاع الفندقي

Volume 4, Issue 2, December 2020, Page 65-78
محسن مهدي; صفاء الموسوي

23

Assessment of Job Satisfaction among Teachers and Its Relationship with Demographic Variables.

Volume 28, Issue 3, July 2020, Page 37-67
Talal S. … Almutairi

24

الأسلوبية ودورها في تعزيز القومية الوطنية في شعر طوقان

Volume 23, Issue 7, October 2019, Page 7035-7068
عائشة عبد القادر محمد توم

25

the relationship Between Demarketing and customers, Perception Toward Reducing Water consumption (An applied StudyP)

Volume 43, Issue 3, July 2019, Page 464-478
أحمد يحيي عبيد; أحمد محمد السطوحي; ألاء عبد القادر محمد السيد

First Page Previous Page 1 2 Next Page Last Page