EKB Journal Management System
Keywords = advertising campaigns
Number of Articles: 17

1

تصميم الإعلان کمصدر لتعزيز قيم المواطنة بالإستفادة من نظرية التحکم الإجتماعي (فى ضوء الإستراتيجية الوطنية لمکافحة الفساد)

Articles in Press, Accepted Manuscript , Available Online from 26 September 2022
عبير حسن عبده مصطفى; سمر أبو دنيا; إنجى محمد فتحى عوض الطالونى

2

صياغة المفاهيم البصرية للرسالة الاقناعية في تصميم الحملات الاعلانية لمشروعات خطة التنمية المستدامة في مصر2030

Volume 4, Issue 20, April 2024, Page 1-24
أحمد سيد حمودة

3

أدوات منصات إدارة البيانات الذكية ودورها في نجاح الحملات الاعلانية

Volume 2024, Issue 86, January 2024, Page 33-78
وفاء صلاح عبد الرحمن

4

Localization of the Brands Mental Image in Advertising Campaigns

Volume 13, Issue 4, July and August 2023, Page 77-90
Mona Ibrahim Abdel Rahim

5

Marketing Egypt Air Advertising Campaigns on Social Networking Sites

Volume 4, Issue 2, June 2023, Page 290-309
Mona Abdel Rahim

6

The Evolution of Design Ideas for Advertising Campaigns from the Era of Globalization to the Metaverse

Volume 4, Issue 2, June 2023, Page 352-362
Mona Abdel Rahim

7

A proposed methodological framework for the effectiveness of advertising campaigns for the Egyptian tourist destination

Volume 3, Issue 1, July 2022
Mohamed Ali Mohamed; Ghada Abdalaa; rasha ahmed mohammed khalil; HEBA atef alakhras

8

Design Psychology in Political Advertising Campaigns (Comparative Study between the American Political Advertising and the Egyptian Political Advertising)

Volume 3, Issue 2, June 2022, Page 183-198
Mona Abdel-Rahim

9

دور استراتيجيات التسويق الترويجى والشفهي في إثراء الحملات الإعلانية المعاصرة في مصر

Volume 7, Issue 32, March 2022, Page 593-610
دينا مجدى

10

Employment of Emoji in social awareness advertising campaigns

Volume 11, Issue 5, September and October 2021, Page 49-60
Nancy Abdalla Mohmed Fakhry

11

The role of Neuromarketing in measuring response to marketing stimuli in advertising campaigns

Volume 11, Issue 4, July and August 2021, Page 237-256
Nevin Mohamed Ahmed Al-Refai

12

التيبوغرافيا ودورها في إثراء الشکل في تصميم الاعلان

Volume 6, Issue 2, April 2021, Page 490-513
أحمد حمودة

13

The Power of Code-Switching between English and Arabic on Advertising Discourse

Volume 54, الجزء الثاني (اللغات), October 2020, Page 187-237
Ahmad Sharaf Eldin

14

ﺍﻟﺪﻭﺭ ﺍﻹﺑﺪﺍﻋﻲ ﻟﺘﻮﻇﻴﻒ ﺍﻟﻮﺍﻗﻊ ﺍﳌﺪﻣﺞ ﰲ ﺗﺼﻤﻴﻢ ﺍﳊﻤﻼﺕ ﺍﻹﻋﻼﻧﻴﺔ ﺍﻟﺴﻴﺎﺳﻴﺔ

Volume 5, Issue 21, May 2020, Page 136-148
مهند غندور; ايهاب العجماوي; مى على ندا

15

دور الحملات الإعلانية التليفزيونية في إقناع الشباب المصرى بفکر العمل الحر: دراسة حالة حملة جهاز تنمية المشروعات المتوسطة والصغيرة

Volume 2019, Issue 25, June 2019, Page 194-261
مروى السعيد السيد حامد

16

Principles of Employing Augmented Reality Techniques in Planning Advertising Campaigns

Volume 7, Issue 3, July 2017, Page 195-293
Heba Amir Ahmed Khalil

17

The Role of Advertising Campaigns in Preserving The Visual Identity for Egyptian Campaigns Products

Volume 7, Issue 2, April 2017, Page 297-306
Aliaa Abd El Salam Turafy