EKB Journal Management System
Keywords = Digital Marketing
Number of Articles: 32

1

توظيف منصات الذكاء الاصطناعى فى التسويق الالكترونى لتصميمات الأقمشة الطباعية

Articles in Press, Accepted Manuscript , Available Online from 13 December 2023
هند حجاج; مايسة فکري; هبة مصطفي حسين

2

أثر استراتيجيات التسويق الرقمي في تعزيز جاذبية السياحة الثقافية والتراثية في المملكة العربية السعودية: دراسة ميدانية

Volume 8, Issue 1, June 2024, Page 113-139
أحمد بن عبد العزيز الشيحة

3

Optimizing Marketing Strategies: Integration of Al-Biruni Earth Radius Algorithm for Feature Selection and Pipeline Regression Model

Volume 1, Issue 1, April 2024, Page 18-33
Khaled Sh. Gaber; Ahmed Mohamed Zaki; Marwa M. Eid; Doaa Sami Khafaga; Amel Ali Alhussan; Mahmoud Elshabrawy Mohamed

4

Factors Influencing the Digital Tourism Marketing of Generation Z Tourists "Applied to the Egyptian Tourist Destination"

Volume 4, Issue 1, January 2024, Page 15-37
Ahmed Adel Hammad

5

The Relationship between the Technology- Organization- Environment (TOE) Framework and Start-up’s Performance: The Mediating Role of Digital Marketing Adoption

Volume 53, Issue 4, December 2023, Page 89-128
Dina Ashraf Mohamed El-Shihy; Noha Ahmed Hassan Mohamed

6

The Influence of Affiliate Marketing on Tourist Decision-Making

Volume 25, Issue 1, December 2023, Page 266-277
Menna Adel

7

هل يتوسط الولاء علاقة التسويق الرقمي بنية شراء العملاء في شركات الطيران؟

Volume 7, Issue 2, December 2023, Page 1-16
محمد زيدان محمد الشربيني; بسام سمير الرميدي

8

فاعلية التسويق الرقمي في تعزيز الخدمات الرقمية للمؤسسات الحکومية المصرية

Volume 8, Issue 42, November 2023, Page 652-673
هبه شعبان عبد المنعم; ميسون محمد قطب; ايناس محمود حسن

9

The Impact of Electronic Word-of-Mouth on Consumer Purchase Intention and Brand trust in the Egyptian Market

Volume 2, Issue 4, November 2023, Page 76-93
Ali Emad

10

The influence of digital marketing techniques on consumer impulse buying applied on e-retailers.

Volume 14, Issue 4, October 2023, Page 1501-1535
Ola Bahgat Abaza; Hazem Rasheed Gaber; Eiman Negm

11

The Impact of Digital Marketing on Purchase Intention Via Perceived Value and Brand Experience during the Era of COVID-19 in the Telecommunication Sector

Volume 60, Issue 5, September 2023, Page 239-257
Sarah Ashraf Elnahrawy; Heba Hassan Sadek; Dina Elsalmy

12

وحدات المعلومات الثقافية (الميم) والانتشار الواسع للمحتوى على منصات التواصل الاجتماعي

Volume 8, Issue 41, September 2023, Page 848-863
هبة نظمي خليل موسى; محمد سعد قردش; محمد حازم محمد طه حسين

13

أثر إستخدام التسويق الرقمي على العلاقة بين مقدمي لوجستيات الطرف الرابع (4PL) وتكامل سلسلة الإمداد"دراسة تطبيقية على قطاع الصناعات الدوائية في مصر"

Volume 60, Issue 4, July 2023, Page 69-128
صبحي مصطفى محمد; علاء الدين حسن الغرباوي; سحر صبحي البرقي

14

Metaverse and Brand Experience in Fashion Digital Marketing

Volume 13, Issue 3, May and June 2023, Page 331-344
Nancy Abdalla Mohmed Fakhry; Mona M. Nasr

15

دور تقنيات الذكاء الاصطناعي والبيانات الضخمة في رفع كفاءة الأساليب التسويقية الرقمية من وجهة نظر خبراء التسويق

Volume 2023, Issue 82, January 2023, Page 1431-1467
هاني إبراهيم البمباوي

16

الدور الوسيط للمزيج التسويقي الإعلامي الرقمى للعلاقة بين التسويق الإعلامي الرقمى وبناء إستراتيجية إدارة السمعة الالكترونية لمؤسسات الإعلام الرقمى

Volume 2023, Issue 82, January 2023, Page 1171-1204
عماد صقر عبده محمد

17

The Role of Digital Marketing in the Sustainability of the Tourism and Hotel Sector and its Services According to Different Generations

Volume 5, Issue 3, December 2022, Page 113-144
Nesma Sobhy Al Alfy; Hany Atef Kouzmal; Bassant Mohamed Safwat; Ayda Fayez Saber

18

Virtual Museums Between Digital Marketing and Digitization of Heritage

Volume 5, Issue 3, December 2022, Page 235-254
Aliaa Atef Attia

19

التسويق الإعلامى الرقمى لجهود الحكومة في دعم خطط التنمية المستدامة

Volume 2022, Issue 80, July 2022, Page 1027-1062
لبنى أحمد بيلى

20

الاستراتيجيات التسويقية الرقمية لجهود الحكومة المصرية ودورها في دعم خطط التنمية المستدامة

Volume 2022, Issue 80, July 2022, Page 1815-1853
هاني إبراهيم البمباوي

21

Examining the Factors Associated with Consumers’ Behavioral Intentions to Use Mobile Phone Applications

Volume 2, Issue 2, June 2022, Page 1-19
Gina Talaat Mordi; Gamal Sayed AbdelAziz

22

The impact of digital marketing as an intermediate variable in the relationship between sustainable supply chain management practices and the sustainable performance of electrical and electronic device manufacturers

Volume 13, Issue 2, April 2022, Page 1117-1193
AbdElaal AbdAllah AbdElaal

23

تقييم تقنيات التسويق بالمحتوى الرقمي عبر وسائل التواصل الاجتماعي: دراسة تحليلية وکيفية

Volume 2022, Issue 36, March 2022, Page 206-261
حياة بدر قرني محمد

24

smart technology in fashion marketing التکنولوجيا الحديثه في مجال تسويق الملابس

Volume 10, Issue 33, January 2022, Page 53-68
اميره قاسم; سميحة الباشا; وليد يوسف محمد

25

فاعلية استخدام تقنيات الذکاء الاصطناعي في التسويق الرقمي عبر مواقع التواصل الاجتماعي من وجهة نظر طلاب أقسام الاتصال التسويقي في الجامعات السعودية

Volume 2021, 77 ( الجزء الثاني), October 2021, Page 645-689
مى وليد سلامه

First Page Previous Page 1 2 Next Page Last Page