EKB Journal Management System

1.

التكامل بين التسويق والذكاء الاصطناعي في التصميم وتطوير المنتج

Articles in Press, Accepted Manuscript , Available Online from 14 July 2025
هاجر أبو الفتوح احمد; رحاب محمود محمد كامل الهبيرى; عمر بن عبد العزيز مخلص

2.

دور الرشاقة الاستراتيجية في تعزيز الحملات التسويقية الرقمية لشركات الطيران

Volume 9, Issue 2, December 2025, Pages 19-33
سمير ممدوح مصطفى; غادة محمد خيرت; هبة صلاح زكى; داليا امين مصطفى

3.

An Adaptive Model for Catalyzing Digital Marketing Using Machine Learning

Volume 39, Issue 3, September 2025, Pages 1315-1335
أحمد سامى السيد عطوه صقر; سيد عبدالجابر; حنان محمد محمود احمد عبية عبية; أحمد محمد عبدالوهاب

4.

دور المنصات الرقمية في التسويق لريادة الأعمال في ضوء رؤية مصر 2030 دراسة تحليلية ميدانية

Volume 5, Issue 5, August 2025, Pages 159-226
كريمة كمال

5.

- فاعلية استخدام شركة سامسونج لخاصية الذكاء الاصطناعي في تحسين تجربة المستخدم الرقمي- دراسة تطبيقية

Volume 5, Issue 5, August 2025, Pages 541-589
نورهان جمال الشاذلي

6.

أثر تقنيات الذكاء الاصطناعي على التسويق الرقمي بالتطبيق على البريد المصري

Volume 35, Issue 2, August 2025, Pages 528-560
على حسن محمد محمد

7.

اتجاهات بحوث تحليلات البيانات الضخمة في مجال التسويق الرقمي: دراسة تحليلية من المستوى الثاني

Volume 2, Issue 4, July 2025, Pages 251-304
إيناس السعيد

8.

Utilization of AI in the production and design of digital storytelling into interactive Ads

Volume 2025, Issue 33, July 2025, Pages 39-86
Saeed Abd El-Monem El-Desoqy Mahmoud

9.

دور التسويق الرقمي في إعادة تشكيل الصورة الذهنية للمقصد السياحي النوبي

Volume 9, Issue 1, July 2025, Pages 190-215
خلود محمدي احمد عبد الحفيظ; غادة محمد وفيق; رانيا محمد بهاء الدين محمد بهاء الدين; مصطفي صبحي أبو النيل صبحي أبو النيل

10.

From Digital Content Marketing to Purchase intentions: discovering the Mediating Role of eWOM and Customer Engagement

Volume 16, Issue 3, July 2025, Pages 680-735
Mostafa ElBolok

11.

The impact of social media influencers on consumer purchase behavior intentions: A comparative study across generations

Volume 16, Issue 3, July 2025, Pages 977-1032
Menatalla Kaoud

12.

دور التسويق الرقمي لمشروع الجينوم المصري في تشكيل الوعي الصحي لدي الجمهور: دراسة تحليلية وميدانية

Volume 2025, Issue 92, July 2025, Pages 1325-1388
ريم محمد عبد التواب حماد

13.

دور وسائل التواصل الاجتماعي في التسويق الرقمي لمنتجات الأطفال وتأثير استراتيجيات التسويق الرقمي على توجه الأسرة لشراء المنتجات

Volume 45, Issue 3, May and June 2025, Pages 271-288
دلال عارف

14.

Harnessing Data Science for Enhanced Digital Marketing: A Strategic Framework

Volume 38, Issue 38, June 2025, Pages 109-126
Hussein Moselhy

15.

Augmented Reality Applications as a Marketing Tool and Its Impact on Visit Intention: Evidence from Egyptian Hotels

Volume 10, Issue 1, June 2025, Pages 172-184
Elham Mahmoud Elsolia

16.

توظيف منصات الذكاء الاصطناعى فى التسويق الالكترونى لتصميمات الأقمشة الطباعية

Volume 10, Issue 51, May 2025, Pages 654-673
هند حجاج; مايسة فکري; هبة مصطفي حسين

17.

Requirements for Employing Metaverse Technologies in Digital Marketing of Information Services in Misr Public Libraries services: An exploratory planning study

Volume 12, Issue 2, April 2025, Pages 10-95
Ahmed Abdel Hamid Abdel Hamid

18.

The Impact of Electronic Word of Mouth (E-WOM) on the Relationship between Brand Awareness and Customer Loyalty: Evidence from Egypt

Volume 11, Issue 20, April 2025, Pages 579-623
حسام الدين محمد; Walid Abouzeid; Yasser El-Tayeb

19.

The Role of Digital Marketing in the Relationship between Artificial Intelligence and Customer Engagement "An Analytical Study of the Opinions of a Sample of Online Banking Clients"

Volume 6, Issue 1, January 2025, Pages 1061-1116
ممدوح عبد الفتاح أحمد محمد

20.

The impact of digital marketing on customer satisfaction and future purchase intention within cloud kitchens

Volume 8, Issue 1, January 2025, Pages 173-190
Nabil Nabil Kahil; mohamed mohamed salih; Sameh Gamal Saad; Mohamed A. Aziz Abed

21.

تحليل ببليوميتري لأبحاث التسويق عبر وسائل التواصل الاجتماعي: رؤى مستخلصة من قاعدة بيانات سكوبس

Volume 73, Issue 3, January 2025, Pages 2081-2118
هبة الله جمال شاهين

22.

The Role of Digital Marketing in Enhancing the Mental Image of Diving Trips on the Red Sea Coast

Volume 18, Issue 1, December 2024, Pages 134-157
ahmed barakaat; Hussein Abdel Wahab Abdel Rady; Nesreen Khairy Ahmed

23.

Exploring the effectiveness of using digital marketing in diving centers on the Red Sea Coast

Volume 18, Issue 1, December 2024, Pages 158-167
ahmed barakaat; Hussein Abdel Wahab Abdel Rady; Nesreen Khairy Ahmed

24.

The Role of Information and Communication Technology (ICT) in Enhancing Marketing and Visitor Experience in Yacht Marinas: A Study of the Red Sea Coast

Volume 18, Issue 3, December 2024, Pages 203-223
Fatma Mohammed; Mohamed Ezzat; Wafaa Elias

25.

سمات الشخصية الريادية لأصحاب المشروعات الصغيرة وعلاقتها بالقدرة على التسويق الرقمي لتحقيق الميزة التنافسية

Volume 31, Issue 1, December 2024, Pages 371-415
دعاء عوضين ابراهيم المرسي

First Page Previous Page 1 2 3 Next Page Last Page