EKB Journal Management System
Keywords = Branding
Number of Articles: 27

1

The Psychology of Color and Its Effect on Branding

Articles in Press, Accepted Manuscript , Available Online from 13 February 2024
Toqa M. Maghraby; Aya E. Elhag; Rawan M. Romeh; Dalia M. Elhawary; Ahmed G. Hassabo

2

بناء الماركة للحرف التراثية المصرية كصناعات ابداعية عصرية

Articles in Press, Accepted Manuscript , Available Online from 20 December 2023
مي علي محمد ندا

3

دور التسويق الحسي في تعزيز العلامة التجارية بشركة مصر للطيران (دراسة مقارنة)

Articles in Press, Accepted Manuscript , Available Online from 04 June 2023
Doaa Gamal Ahmed

4

استراتيجية تصميمية لتوظيف الإعلان الأخضر في دعم الصورة الذهنية للعلامة التجارية

Volume 9, Issue 11, April 2024, Page 934-948
ياسر محسن محمد فهمي

5

استخدام تقنيات انتاج الواقع المعزز في تسويق العلامات التجارية وعلاقته بمستوى تنافسيتها

Volume 1, Issue 1, January 2024, Page 392-421
ريم محمود محمد

6

An Innovative Methodology in Neuromarketing for Supporting Technology- Enabled Companies

Volume 14, Issue 1, January and February 2024, Page 491-504
Maysoon Mohamed qutb; Mai Nada; Abeer Azmy

7

Applicability of Reputation Marketing To the Branding Of Luxor as a Tourist Destination

Volume 6, Issue 2, November 2023, Page 1-18
Noran Ibrahim Ouda; Mohamed Ezzat; Noha Abu-El Gheit

8

العلاقة بين استخدام الشركات لإستراتيجية التسويق بالمحتوى الرقمي وارتباط العملاء وولائهم العكسى للعلامة التجارية المنافسة

Volume 2023, Issue 84, July 2023, Page 1949-2008
رنا مجدى أحمد

9

The role of auditory marketing in enhancing the perceived quality of an airline brand

Volume 24, Issue 2, June 2023, Page 95-106
Doaa Gamal Ahmed

10

Evaluating Luxor Brand Visual Identity from officials and Stakeholders Point of View

Volume 14, Issue 2, December 2022, Page 127-139
asmaa Hussein ahmed; Wafaa Ahmed Elias; Nesreen Khairy Ahmed

11

استراتيجيات تسويق الملابس ودورها في نجاح العلامات التجارية دراسة تحليلية

Volume 2, Issue 10, August 2022, Page 96-122
دينا مغيث

12

أخلاقيات الاتصالات التسويقية المتکاملة وعلاقتها بالثقة فى العلامة التجارية

Volume 2022, Issue 78, January 2022, Page 369-452
أحمد خطاب

13

تأثير استخدام الشرکات التجارية لتطبيقات التسويق المعزز للواقع على خبرة المستهلک بالعلامة التجارية

Volume 2021, 77 (الجزء الأول), October 2021, Page 405-448
إيمان اسامة

14

دراسة أثر تطوير العلامة التجارية للمشروعات الصغيرة لمصانع انتاج الملابس

Volume 1, Issue 5, October 2021, Page 189-215
هدير عماد حمدى عبدالحميد; أحمد فهيم البربرى; محمد عبد الحميد حجاج

15

Enhancing the effectiveness of Branding and Packaging Design For supporting civil society during the covid-19 pandemic

Volume 11, Issue 5, September and October 2021, Page 23-34
Khloud Khaled Ahmed; Wessam Mahaseb Amer

16

إبستمولوجيا الاتصالات التسويقية المتکاملة

Volume 20, العدد 3 - الجزء الاول, July 2021, Page 447-531
أحمد خطاب

17

العلامة التجارية وعلاقتها بحماية مستهلکي خدمات أکاديميات کرة القدم

Volume 08, Issue 08, February 2021, Page 93-114
الدکتور / أحمد حسني خليل الدکتور / يوسف بن عطية الثبيتي

18

فـــاعلية استراتيجيات تدويل العلامة التجارية في تعزيز ميزتها التنافسية

Volume 20, Issue 1, January 2021, Page 459-544
إسلام أحمد عثمان

19

دور تصميم الإعلان في بناء براند الدولة

Volume 4, Issue 18, November and December 2019, Page 80-91
سارة عبد العظيم رزق; تامر عبد اللطيف; دينا عبود

20

التصميم الجرافيکي للأحداث الضخمة ودوره في تعزيز الصورة الذهنية للدولة

Volume 4, Issue 17, September and October 2019, Page 21-32
سارة عبد العظيم رزق; تامر عبد اللطيف; دينا عبود

21

Architecture and City Branding: Role of Iconic buildings

Volume 163, Issue 0, September 2019, Page 144-155
Rania El Messeidy

22

CITY BRANDING: INTRODUCING METHODS OF MEASURING BRANDING STRENGTH*

Volume 58, Issue 2, July 2019, Page 29-26
Noha Hussein Hefnawy

23

Evaluating Airlines Promotion Policies and Tactics in Crisis Environment from Customers' Satisfaction Perspectives: Egypt Air' Case Study

Volume 2, Issue 1, June 2019, Page 75-107
Yasser Moustafa Shehawy; Fatma Abouzied

24

دور طباعة المنسوجات فى استراتيجية الدولة لدعم ريادة الأعمال والمشروعات الصغيرة

Volume 4, Issue 13, January and February 2019, Page 622-641
هبة عکاشة

25

Using of nostalgia as a communication Strategy in TV advertising design campaigns to influence behaviour of brands consumers (An Analytical study on TV advertisement campaigns in Egypt)

Volume 8, Issue 1, January 2018, Page 335-351
Wesam M. Ayada

First Page Previous Page 1 2 Next Page Last Page