EKB Journal Management System

1.

تطوير روبوت الدردشة بشبکات التواصل الاجتماعي وأثره على التحصيل المعرفى في کرة اليد لتلاميذ المرحلة الإعدادية

Articles in Press, Accepted Manuscript , Available Online from 20 December 2022
أحمد فوزي السيد

2.

The Mediating Role of Brand Awareness in the Relationship between Social Media quality and Brand Image .An Applied Study on the Private Higher Education Institutions in Egypt

Articles in Press, Accepted Manuscript , Available Online from 03 November 2022
mona mussa

3.

Driving Social Media Customers’ Purchase Intentions: The Mediation Role of EWOM Credibility

Articles in Press, Accepted Manuscript , Available Online from 06 December 2023
Hebat Allah Mamdouh; Ghada El Sayad

4.

Virtual Reality Societies; an Antidote or a Catalyst in Post Traumatic Disorder Situations as Depicted in A.J Finn's the Woman in the Window An Applied Study in the Psychological Analysis to Literature

Articles in Press, Accepted Manuscript , Available Online from 27 July 2025
فاطمة ممدوح محمد

5.

Social media addiction, self-esteem, body appreciation, and acceptance of cosmetic procedures among adolescents: A serial mediation analysis

Articles in Press, Accepted Manuscript , Available Online from 30 September 2025
Hager Adel Zaky; Nashwa Nabil Kamal; Eman Sameh Mohammed; Sara Ahmed Refaei

6.

فيديوهات القصص القرآني على مواقع التواصل الاجتماعي وتفاعلية الجمهور معها "دراسة تحليلية"

Articles in Press, Accepted Manuscript , Available Online from 02 October 2025
أميرة جمال الدين البشبيشي

7.

Balancing Benefits and Risks: A Mini Review of The Complex Relationship between the Blue Light Exposure and Sleep Health

Articles in Press, Accepted Manuscript , Available Online from 07 November 2025
Noha Lasheen; Omnia Magdy; Sara Ibrahim; Rana Osama; Sama Elsherefy; Asmaa Mohamed

8.

Rural Women Use of Social Media as a Source for some Development Information Areas in Tanta, Gharbia Governorate

Volume 46, Issue 4, December 2025, Pages 597-643
Eman M. Ibrahim; Ebtsam Z. M. Harhash; Amany Gadallah

9.

دور وسائل التواصل الاجتماعى وانترنت الأشياء فى تحقيق أهداف الاستدامه من خلال الاعلان

Volume 10, Issue 54, November 2025, Pages 462-492
عبير حسن عبده; سمر أبودنيا; مروة علي عبد القادر مصطفى غنيم

10.

الأنا والأخر فى الخطاب الدعائي الإسرائيلي عبر مواقع التواصل الاجتماعي: بالتطبيق على صفحة إسرائيل تتكلم بالعربية خلال الحرب الإسرائيلية الإيرانية 2025

Volume 2025, Issue 93, October 2025, Pages 1-82
سحر مصطفى عبد الغني

11.

تأثير التعرض لوسائل التواصل الإجتماعى فى تشكيل اتجاهات الجمهور المصرى نحو التغطية الإعلامية لأحداث الحرب بين إيران وإسرائيل .

Volume 2025, Issue 5, October 2025, Pages 132-204
Sara Kamel

12.

برنامج تدريبي في العمل مع الجماعات لتوعية الطالبات بالمخاطر الاجتماعية للاستخدام السيئ لوسائل التواصل الاجتماعي

Volume 23, Issue 2, October 2025, Pages 3-46
أحمد سيد حمادي محمد

13.

Integrating Media Literacy and Psychological Literacy Through Critical Thinking: A Scoping Review of Social Media Research

Volume 6, Issue 5, October 2025, Pages 69-94
Ahmed Hassan El-Saman

14.

مدركاتُ ظاهرة "الأخبار تجدني" وعَلاقتها بسلوكيّات مستخدمي وسائل التواصل الاجتماعي تجاه الأخبار الزائفة "دراسة ميدانية في إطار نظرية تأثير الشخص الثالث"

Volume 76, Issue 1, October 2025, Pages 309-422
نجوى إبراهيم

15.

The Relationship Between Social Media Marketing and Brand Trust among youth

Volume 29, Issue 28, October 2025, Pages 709-726
رغدة الليثي

16.

An Investigation on The Effect of CSR Advertising on Building Customer Satisfaction and Trust

Volume 26, Issue 4, October 2025, Pages 811-869
Heba El Mehelmi; Nada Attia

17.

الخصوصية من منظور السنة النبوية في ظل تحديات العصر الرقمي

Volume 35, Issue 35, October 2025, Pages 842-916
سمية محمد محمد عبد العزيز

18.

معالجة مواقع التواصل الاجتماعي لقضايا الجرائم الإلكترونية

Volume 76, Issue 2, October 2025, Pages 1545-1598
ماجدة شميس

19.

توظيف فن الخداع البصري في الإعلانات الرقمية عبر وسائل التواصل الاجتماعي: دراسة تحليلية

Volume 76, Issue 3, October 2025, Pages 2309-2426
روان محمد محمود علي

20.

社交媒体中词汇变异及其对“Z世代”语言的影响研究

Volume 85, Issue 8, October 2025
رضوى علاء الدين أنور السيد

21.

Employing "Newsjacking" strategy in digital advertising design

Volume 15, Issue 5, September and October 2025, Pages 351-358
Nermin Abdel Rahman Gebba

22.

الشعور بالوحدة لدى كبار السِّنِّ وعلاقته باستخدام وسائل التواصل الاجتماعي: دراسة ميدانية باستخدام مقياس UCLA" "

Volume 53, Issue 11, September 2025, Pages 56-76
سمية المزيني

23.

The Impact of Online Gambling Applications on Egyptian Teenagers: An Exploration through Uses and Gratifications Theory and the Dualistic Model of Passion

Volume 8, Issue 8, September 2025, Pages 449-478
فداء عبدالدايم; عبدالمنعم على; منار عبدالله; سارة كسوات

24.

Targeted advertising

Volume 4, Issue 13, September 2025
Alyaa Aly Abdelnaby

25.

الاستفادة من مزايا الشبكات العصبية في تسويق التصميم عبر وسائل التواصل الإجتماعي

Volume 10, Issue 13, August 2025, Pages 868-883
عمر أحمد جلال محمد; سلوى محمود; محمد محمود كمال الدين موسي

First Page Previous Page 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Next Page Last Page