EKB Journal Management System
Keywords = Brand
Number of Articles: 33

1

Zancolli Lasso Technique versus Brand Technique in Hand Clawing: A Comparative Study of Functional Outcomes

Articles in Press, Accepted Manuscript , Available Online from 13 June 2023
Abdelkhalek Mohamed Sallam; Hashem Ayad; Hamdy Sedky Abdullah; samir Mohamed Ghoraba

2

دور استراتيجية اعادة تصميم الهوية البصرية والعلامة التجارية (تغيير البراند) فى التطوير المؤسسي “دراسة تطبيقية على اعادة تصميم الهوية البصرية لجامعة بنها”

Articles in Press, Accepted Manuscript , Available Online from 09 February 2023
هايدى يوسف ابو الغيط

3

Creative strategies and diversity of cultural influence to create printing designs for the brand with an Egyptian identity

Volume 14, Issue 3, May and June 2024, Page 437-451
Dina Nafady; Eman Salah Elden Mohamed

4

The attitudes homophily between influencers and customers and the intention to use the brand in social media marketing within the Tourism and Hospitality Industry: the role of trust

Volume 6, Issue 2, April 2024, Page 153-171
Tamer Ahmed Abdulaziz; Ahmed Mohamed Emam Mohamed Omar; Mohammad Mohammad Farrag; Walaa Moustafa Elwardany

5

توظيف استراتيجيات البراند العاطفية في تدعيم الولاء للبراند

Volume 9, Issue 11, April 2024, Page 853-868
هايدى يوسف ابو الغيط

6

Zancolli Lasso Technique Versus Brand Technique in Hand Clawing: A Comparative Study of Functional Outcomes

Volume 47, Issue 4, October 2023, Page 309-317
Abdel Khaklek M Sallam; Hashem M Ayad; Hamdy S Abdallah; Samir M Ghoraba

7

التأثيرات المتبادلة بين الاتجاهات الإعلانية وتأثيرها على سلوک المستهلک

Volume 3, Issue 17, October 2023, Page 362-379
هايدى يوسف ابو الغيط

8

العلاقة بين معطيات الهوية البصرية للعلامة التجارية داخل الاتصالات التسويقية المتكاملة وجودة الإدراك البصرى لدى الجمهور المصرى

Volume 22, Issue 2, April 2023, Page 385-429
أحمد خطاب

9

Effectiveness of Employing Distinctive Brand Assets in Advertising Design

Volume 4, Issue 1, January 2023, Page 348-357
Ahmed Zakaria; Maysoon Qutp; Samar Abodonia

10

The Emotional Communication Effectiveness of Advertising on Consumer Behavior

Volume 12, Issue 6, November and December 2022, Page 271-280
Maysoon Mohamed Qutp; Samar Hany Abodonia; Ahmed Zakaria El Sharkawy

11

العلاقة بين التعرض للإعلانات الغنائية التليفزيونية في رمضان ٢٠٢٢ وإدراك الجمهور للعلامة التجارية:

Volume 2022, Issue 81, October 2022, Page 333-366
أسماء محمد مصطفي عرام

12

توظيف الهوية البصرية للبراند في تصميم نوافذ العرض التجارية

Volume 7, Issue 34, July 2022, Page 318-334
أميرة غلام; ريم رجاء العصفور ي العصفوري; لينا عبد العزيز

13

REBRANDING THE NATION: IN THE CONTINGENCIES OF ARCHITECTURE AND NATIONAL CELEBRATIONS

Volume 3, Issue 5, June 2022, Page 17-32
Marwa M. El-Ashmouni

14

The rhetoric of the brand advertising message and its role in community awareness

Volume 12, Issue 1, January and February 2022, Page 111-118
Noha Hassan Ahmed

15

Destination Sensescape as a Diagnostic Gadget of Egypt’s Sensory Profile

Volume 15, Issue 3, December 2021, Page 785-802
Helen Abd El-Hamid Abd El-Hakim

16

دور الرسالة الاتصالية المقدمة علي الصفحات الرسمية للعلامات التجارية عبر فيسبوک في دعم سلوکيات المشارکة الإلکترونية لعملائها

Volume 2021, 77 (الجزء الثالث المجلد الرابع), October 2021, Page 1725-1779
أسماء عزالدين خالد صالح

17

Evaluation of Clinical outcomes of Generic versus Reference Ivabradine in Heart Failure Patients

Volume 4, Issue 2, December 2020, Page 194-206
Hadeer Eid; Hazem Khorshid; Ahmed Elsherif; Ebtissam Darweesh; Nagwa Sabri; Naglaa Bazan

18

اليقظة الأستراتيجية کمدخل لدعم العلامة التجارية بالأندية الصحية

Volume 030, Issue 030, June 2020, Page 178-204
عبير فتحي محمد شلتوت

19

Electronic Advertising Content of Egyptian Hotels and its Role in Directing Customer’s towards their Brand

Volume 18, Issue 1, June 2020, Page 184-195
Ahmed Abd El-Karim

20

The Role of Special Events in Branding Egypt as a Tourist Destination: A case Study of EXPO 2020 Dubai

Volume 5, Issue 1, 2019, Page 223-242
Saber Marzouki

21

CITY BRANDING: INTRODUCING METHODS OF MEASURING BRANDING STRENGTH*

Volume 58, Issue 2, July 2019, Page 29-26
Noha Hussein Hefnawy

22

QUALITY AND SAFETY ASSESSMENT OF EGYPTIAN MARKETED FLAVOURED UHT MILK: A SURVEY STUDY FOR SANITARY MONITORING

Volume 46, Issue 2, March and April 2019, Page 455-465
Eslam A. Abdel Ghaffar; A. A. El-Neshawy; H. M. Siliha; Gehan A. El-Shorbagy

23

Integrated Conceptual Framework for Brand Interpretations

Volume 9, Issue 1, January 2019, Page 31-41
Ahmed Zakaria Mohamed El Sharkawy; Ihab El Agamawy; Maysoon Kotb

24

Effect of raising the efficiency of training in Egyptian hotels in increasing the value of the brand : Applied study on some of the five-star hotels operating in Cairo

Volume 15, Issue 3, December 2018, Page 99-106
Mohamed Mohamed Saleh; Shawky Alsayed Amin

25

The impact of brand on the purchasing behavior of Egyptian youth towards ready-made clothes

Volume 8, Issue 4, October 2018, Page 223-234
Samah Mohamed Mohamed Ahmed El -Sawy

First Page Previous Page 1 2 Next Page Last Page