EKB Journal Management System
Keywords = competitive advantage
Number of Articles: 122

101

Effect of designing children's stories on the Marketing Process (A comparative study of Arab and foreign children stories)

Volume 9, Issue 3, July 2019, Page 21-28
Mona Mahmoud Mahmoud Ali

102

الرشاقة الإستراتيجية کميزة تنافسية في شرکات الطيران (دراسة حالة: شرکة مصر للطيران)

Volume 3, Issue 1, 2019, Page 1-15
بسام الرميدي

103

E-MARKETING AS A COMPETITIVE ADVANTAGE IN TOURISTIC RESORTS

Volume 5, Issue 5, June 2019, Page 61-80
إيمان محمد السيد شعيشع; شريف جمال سعد سليمان; محمود محمود السجاعي

104

THE IMPACT OF HUMAN RESOURCES ON ACHIEVING COMPETITIVE ADVANTAGE FOR THE ORGANIZATION

Volume 46, Issue 1, June 2019, Page 275-294
S. A. El-Attar Dalia; S. Khatab Gamal; H. Salam Salah

105

واقع استثمار رأس المال البشريّ في جامعة الملک سعود لتحقيق الميزة التنافسيَّة

Volume 20, الجزء السادس, June 2019, Page 363-384
سلوى بنت مبارک بن محمد الشهراني

106

دور إدارة المعرفة في تحقيق الميزة التنافسية بالجامعات السعودية: دراسة تطبيقية على جامعة الطائف

Volume 35, Issue 5, May 2019, Page 442-480
منال حسين الحميدي.

107

دور إدارة سلسلة التوريد فى تحسين المرکز التنافسى لمنظمات الأعمال

Volume 49, Issue 1, April 2019, Page 451-500
عمرو مصطفى محمد حسين

108

REGIONAL COMPETITIVENESS OF REGIONS (CONCEPT - PILLARS - STRATEGIES AND THEORIES)

Volume 14, Issue 51, April 2019, Page 817-829
Hassanein Mohammed Abu Zaid; Bakr Hashim Bayoumy; Reda Ibrahim Abdel Hamid; Zaghloul Mohamed Al-Saidi; Mohammed Shukry

109

دور الإعلام الرقمي في تعزيز استراتيجيات التنمية المستدامة لتحقيق المزايا التنافسية

Volume 2019, Issue 66, January 2019, Page 133-200
دعاء فتحى سالم

110

Governance Determinants and Relationship with Competitive Advantage in Sports Organization

Volume 8, Issue 1, 2018, Page 69-75
Hassan Ahmed Elshafei; Nadia Lotfy Abdel Fattah

111

أثر إدارة السمعة علي تحقيق الميزة التنافسية لشرکات السياحة

Volume 2, Issue 1, 2018, Page 70-91
أسماء الأسرج; تقي فهمي; هبةالله جعفر

112

Internal Perspective towards Hotel’ Reputation and Competitive Advantage: Vertical Job Classification

Volume 12, Issue 1, March 2018, Page 335-351
Hazem Khairy

113

دور رأس المال الفکري في تحقيق ميزة تنافسية في شرکات السياحة المصرية

Volume 1, Issue 2, 2017, Page 1-20
إسراء شعلان; نشوي طلعت; نهلة نصار; داليا مندور

114

THE IMPACT OF COMPETITIVE ADVANTAGE OF HOTEL PRODUCTS ON ATTRACTING CUSTOMERS

Volume 2, Issue 2, December 2017, Page 1-16
غادة عاطف الشبراوي; محمد عبد الفتاح زهري; طلعت أسعد عبد الحميد

115

متطلبات تحسين الإنتاجية العلمية لأعضاء هيئة التدريس کمدخل لتحقيق الميزة التنافسية بالجامعات المصرية Improving Requirements of the Scientific Productivity of the Faculty Members as an input to achieve the Competitive Advantage at the Egyptian Universities

Volume 36, 174ج3, July 2017, Page 315-421
نشوة سعد محمد بسطويسي

116

Creativity in Designing a Promotional Giveaways and Their Interactive Ability to Achieve a Corporate Identity

Volume 6, Issue 2, April 2016, Page 231-239
Basma Abdou Abdou El-Kodary

117

The Availability of Items Management Responsibility as One of the Requirements ISO 9001/2008 and Their Relationship to the Organization's Competitive

Volume 5, Issue 4, December 2015, Page 107-117
Sabrein Attia Mersal

118

حاضنات الأعمال کمدخل لتحقيق الميزة التنافسية بجامعة الطائف من وجهة نظر أعضاء هيئة التدريس.

Volume 31, Issue 5, October 2015, Page 568-622
أمجد محمود محمد درادکة

119

Corporate social responsibility as a competitive advantage in the Egyptian airlines (A case study of Egypt Air)

Volume 12, Issue 1, 2015, Page 50-75
Nehad Mohamed Kamal; Mohamed Zidan El-Sherbeny

120

The Role of E-Marketing in Achieving a Competitive Advantage for Sports Services Offered at Egyptian Sports Clubs

Volume 1, Issue 1, 2015, Page 115-125
Sabrein Attia Mersal; Nesreen Abdullah Armnazi

121

The Extent Implementation of Total Quality Management Elements and its Impact on Competitive Advantage "Case Study on the Jordanian Cement Company (Lafarge)"

Volume 13, Issue 1, December 2014, Page 61-77
Mohammad A. Abu-Qulah; Faraj Alharahsheh

122

Towards Devising a Marketing Strategy to Stimulate Demand on the Egyptian Riviera Project (Taba/Nuweiba region)

Volume 6, Issue 2, 2009, Page 59-74
Rania Mostafa Abd El Rahman

First Page Previous Page 1 2 3 4 5 Next Page Last Page