EKB Journal Management System
Keywords = marketing
Number of Articles: 106

1

إحكام الصياغة التشكيلية من خلال التصميم الجرافيكي وأثره علي التسويق حديثا

Articles in Press, Accepted Manuscript , Available Online from 14 February 2023
نهي سعيد رضوان

2

Obstacles of applying marketing advertisement strategies as access for promoting activities of sport touris

Articles in Press, Accepted Manuscript , Available Online from 11 July 2021
دعاء عبد الرحمن; محمد فتحي توني; محمد فتحي توني

3

إحياء التراث المصري: التصميم الطباعي للقفطان العربي من خلال طباعة السُبليميشن لتحقيق نجاح في التسويق والمبيعات

Articles in Press, Accepted Manuscript , Available Online from 01 November 2023
رودانيا محمد رشاد

4

أثر استخدام إنترنت الأشياء في إضافة قيمة للمنتجات المعبأة

Articles in Press, Accepted Manuscript , Available Online from 21 January 2023
رشا فوزي; جورج نوبار; جلال على محمد سلام; محمود فاروق محمود أمين الفقي

5

An analytical study of the reality of the stages of marketing crisis management in the sponsoring companies of the Egyptian sports bodies

Articles in Press, Accepted Manuscript , Available Online from 11 August 2021
هادي جمال يوسف; احمد عزمي إمام; أنور وجدي علي الوکيل

6

دور التسويق في تطوير السياحة الرياضية فى محافظة اسوان

Articles in Press, Accepted Manuscript , Available Online from 06 November 2022
احمد السيد السيد البدوى

7

Using Advertising strategies to increase the awareness for Egyptian Knowledge Bank (EKB) as a nonprofit organization

Articles in Press, Accepted Manuscript , Available Online from 12 January 2022
Zeinab Said

8

Psychology of the color of advertising in marketing and consumer psychology

Articles in Press, Accepted Manuscript , Available Online from 13 February 2024
Rawan M. Romeh; Dalia M. Elhawary; Toqa M. Maghraby; Aya E. Elhag; Ahmed G. Hassabo

9

تصميم جهاز إنذار ومؤشر للحمل الزائد لتكديس صناديق الكرتون المضلع باستخدام إنترنت التغليف والإلكترونيات المطبوعة

Articles in Press, Accepted Manuscript , Available Online from 17 January 2023
رشا فوزي; جورج نوبار; جلال على محمد سلام; محمود فاروق محمود أمين الفقي

10

The Psychology of Color and Its Effect on Branding

Articles in Press, Accepted Manuscript , Available Online from 13 February 2024
Toqa M. Maghraby; Aya E. Elhag; Rawan M. Romeh; Dalia M. Elhawary; Ahmed G. Hassabo

11

تقييم واقع تسويق حقوق تسمية المواقع الرياضية بأندية محافظة الدقهلية.

Volume 51, Issue 1, July 2024, Page 289-305
هاجر جودة; محمد فتحي عبد الغني; أحمد السيد الحسيني

12

Marketing and Managerial Recommendations for University-Based Professional Development Programs (Analytical Research Study)

Volume 54, Issue 1, April 2024, Page 83-116
Dina Ashraf Mohamed El-Shihy; Lamia Mohamed Ragaie Marmouche

13

Customer Perception of De-Marketing Domestic Water Consumption in Egypt.

Volume 44, Issue 1, March 2024, Page 136-180
Amal Seddik Afify

14

A proposed model to estimate the most important factors affecting customer satisfaction with Egyptian handicrafts A case study in the area of (Khan Al-Khalili - Al-Azhar - Al-Fustat)

Volume 38, Issue 1, March 2024, Page 1343-1366
نسرين السعيد منصور حسن الشرقاوي

15

واقع جودة التسويق ودوره فى جذب المشتركين للأندية الصحية بمحافظة القاهرة

Volume 076, Issue 3, February 2024, Page 60-72
دينا محمود عبد الرحمن; سالي سعيد عبده الديب; زينب دسوقى

16

إنتاج البصل وتسويقه في محافظة بني سويف: دراسة في الجغرافيا الاقتصادية

Volume 33, Issue 62, January 2024, Page 91-212
أحمد على سيد إبراهيم الدرس; بهاء فؤاد مبروک سليمان مُقبلة

17

دور التسويق بالعلاقات الاجتماعية فى بناء ولاء مستخدمى منصات البيع الالكترونى

Volume 23, Issue 1, January 2024, Page 543-595
نهى سامى ابراهيم

18

تأثيــــر محتـــوي الفيديـــــو علي نيــــة

Volume 1, Issue 2, December 2023, Page 1-56
محمد حسن شوقي إبراهيم

19

THE IMPORTANCE OF USING MULTI-SENSORY IN TOURISM MARKETING: A CASE STUDY OF THE DEAD SEA, JORDAN

Volume 14, Issue 14, December 2023, Page 191-221
Samer Ababneh; Mohammad Khasawneh; Isamm Almakahdmeh

20

Evaluation of the Effect of Using Viral Marketing Techniques on Cruise Shipping Companies from The Customers' Point of View

Volume 7, Issue 2, December 2023, Page 95-111
Hanan Ahmed Ali Eid

21

Exploring the Influence of Cosplay on Men's Fashion: A Design-based Marketing Perspective

Volume 13, Issue 6, November and December 2023, Page 313-321
Rodania Mohamed Rashad

22

Ethical Practices and Tourists’ Behavioral Intentions: The Case of European Potential Tourists

Volume 11, Issue 11, September 2023, Page 33-51
Bashar Shukri Maaiah; Mohammad Al-Badarneh; Saaherah Basil Alkilany; Abdelkader Ababneh; Mukhles Al-Ababneh

23

الاتجاهات البحثية لاستخدامات الذكاء الاصطناعي في التسويق

Volume 2023, Issue 84, July 2023, Page 1871-1898
رحاب عبد المعز عبدالله

24

أثر التسويق الداخلى عاى تنمية القدرة التنافسية للشركات دراسة ميدانية على صناعة السيارات بجمهورية مصر العربية

Volume 1, Issue 1, July 2023, Page 1-69
محمد امين عبدالغنى مخيمر; جيهان عبد المنعم رجب رجب

25

أثر الشات بوت التفاعلية "روبوتات المحادثة" في تسويق خدمات التعليم الجامعي الخاص لدى الطلاب

Volume 66, Issue 1, July 2023, Page 285-332
إيناس السعيد السيد; معتز أحمد سامي

First Page Previous Page 1 2 3 4 5 Next Page Last Page