EKB Journal Management System
Keywords = Customer satisfaction
Number of Articles: 74

1

Multi- Sensory Marketing Impact on Customer Loyalty and Improving Brand Image at Five-Star Hotels in Egypt

Articles in Press, Accepted Manuscript , Available Online from 27 March 2022
Aaliaa El Nagar

2

The Impact of SaaS Quality on Customer Satisfaction in the Egyptian Telecom Service Providers

Articles in Press, Accepted Manuscript , Available Online from 07 March 2024
Ahamed Yassin; Mohamed A. Ragheb; Ayman Ragab; Passent Tantawi

3

تأثير تقنيات الذكاء الاصطناعي على رضا العملاء "دراسة تطبيقية على عملاء المتاجر الإلكترونية"

Volume 48, Issue 3, July 2024, Page 80-109
طلعت أسعد عبد الحميد البنا; أحمد محمد السيد غنيم; ميان مجدي محمد إبراهيم

4

Customer Satisfaction and Repurchase Intentions in Hotels During the Exchange Rate Change in Egypt: A Comparative Study Based on Demographic and Tripographic Attributes

Volume 18, Issue 1, July 2024, Page 23-62
Mahmoud Abdelaziz; Ahmed Rady; Reham Touni

5

The Role of supply chain practices in Enhancing the start-ups performance during covid 19 in Egypt

Volume 5, Issue 2, July 2024, Page 453-511
ايه علاء الدين عفيفى

6

English Investigating the Impact of Social Media Marketing Activities on Buying Decision-Making through the Mediating Role Arabic دراسة تأثير أنشطة التسويق عبر وسائل التواصل الاجتماعي على اتخاذ قرارات الشراء من خلال الدور الوسيط لنتائج استجابة السوق

Volume 25, Issue 2, April 2024, Page 389-424
Dr.aisha Tarek Noour noour

7

أثر التسويق الالكترونى على رضا العملاء دراسة ميدانية على الشركة المصرية لتجارة الأدوية

Volume 15, Issue 2, April 2024, Page 448-482
سحر محمد أنور صالح

8

دور امتنان العميل في العلاقة بين اصلاح الخدمة ورضا العميل بالتطبيق على عملاء مطاعم الوجبات السريعة في مصر

Volume 15, Issue 2, April 2024, Page 143-196
إيمان أحمد نبيل عبد الهادي سليمان

9

A proposed model to estimate the most important factors affecting customer satisfaction with Egyptian handicrafts A case study in the area of (Khan Al-Khalili - Al-Azhar - Al-Fustat)

Volume 38, Issue 1, March 2024, Page 1343-1366
نسرين السعيد منصور حسن الشرقاوي

10

The Mediation Role of Customer Relationship and Customer Satisfaction between Marketing Intelligence and Competitive Advantage: Applied Research in the Egyptian Private Educational Sector

Volume 61, Issue 2, March 2024, Page 105-162
Aisha Tarek Noour

11

توظيف نموذج S.O.R لإختبار تأثير E-CRM على ولاء العميل من خلال رضاءه عن الخدمة المصرفية

Volume 15, Issue 1, January 2024, Page 437-479
وجدان محمود حجاج; غاده مرزوق محمد عبد المغني; أماني عاطف البحيري

12

Evaluation of consumer technology experience: The mediation role of customer satisfaction and its impact on customer loyalty and word of mouth.

Volume 4, Issue 1, January 2024, Page 186-212
Assoc. Prof. Dr. Wael Abd El Naby

13

Analysis of customer satisfaction of Kebun Refugia Magetan agrotourism in Magetan

Volume 6, Issue 1, January 2024, Page 73-83
A. Styaningrum; E.S. Rahayu; S.M. Handayani

14

The Effect of Corporate Social Responsibility on Customer Trust, Customer Satisfaction and Customer Loyalty: Uber service in Egypt

Volume 43, Issue 4, December 2023, Page 429-448
هانى نصر الدين; أسماء الحسن

15

CUSTOMER SATISFACTION TOWARD FOOD TRUCK SERVICES IN EGYPT

Volume 14, Issue 14, December 2023, Page 139-190
Nancy J. Kamel

16

أثر جودة خدمة مطاعم الوجبات السريعة على القيمة المدركة من العملاء ونيتهم لإعادة الزيارة عبر الدور الوسيط لرضا العملاء

Volume 7, Issue 2, December 2023, Page 89-115
جابر جبري أحمد خليل; أحمد محمود محمد علي

17

تأثير الممارسات المستدامة لمطاعم الفنادق على مواقف العملاء ونواياهم السلوكية: رضا النزلاء كوسيط

Volume 7, Issue 2, December 2023, Page 59-88
أحمد محمود محمد علي; جابر جبري أحمد خليل

18

The Impact of Price Fairness on the Perceived Value and Customer Satisfaction Under the Exchange Rate Change in Hotels in Egypt

Volume 25, Issue 2, December 2023, Page 68-104
Ahmed Rady; Mahmoud Abdelaziz; Reham Dahi Touni

19

محددات رضا العملاء عن استخدام روبوت المحادثة Chatbot في مصر

Volume 2023, Issue 85, October 2023, Page 369-414
إيمان صابر صادق شاهين

20

The impact of artificial intelligence implications on customer satisfaction: applied on the online banking sector in Egypt

Volume 14, Issue 4, October 2023, Page 1201-1260
Nancy Mobarak; Hazem Rasheed Gaber; Mona Arslan

21

The Role of the Customer’s Perception of Service Quality in the Relationship between Information Technology Competence and Customer Satisfaction , A field study applied on government sector

Volume 24, Issue 3, July 2023, Page 514-539
nagwa ahmad

22

"استخدام المؤسسات الخدمية للذكاء الاصطناعي وعلاقته برضا العملاء عن الخدمة المقدمة لهم"

Volume 22, Issue 3, July 2023, Page 139-180
صبري خالد عبدالهادي

23

دور الادارة الاستراتيجية في نجاح شركات التجارة الالكترونية من خلال زيادة رضاء العملاء ورضاء الموردين والقدرة التنافسية

Volume 14, Issue 3, July 2023, Page 766-805
محمد احمد محمد علي مخيمر; محمد سعد محمد

24

هل يلعب التسويق من خلال الشخصية الإفتراضية دوراً في تحقيق نواتج تسويقية إيجابية؟ دراسة ميدانية على عملاء بعض البنوك في مصر

Volume 60, Issue 4, July 2023, Page 129-166
أمنية عبد العظيم هلال

25

Evaluation of the Service Quality Provided to Domestic Tourists Participating in Equestrian Trekking Activities in Egypt

Volume 24, Issue 1, June 2023, Page 295-309
Haidy Elsehely

First Page Previous Page 1 2 3 Next Page Last Page