EKB Journal Management System

1.

Multi- Sensory Marketing Impact on Customer Loyalty and Improving Brand Image at Five-Star Hotels in Egypt

Articles in Press, Accepted Manuscript , Available Online from 27 March 2022
Aaliaa El Nagar

2.

Measuring Public Service Quality and Attaining Customer Satisfaction in Egypt

Volume 45, Issue 5, September and October 2025, Pages 353-362
Sherif M. Hamdy; Zeinab Zaazou

3.

An Investigation on The Effect of CSR Advertising on Building Customer Satisfaction and Trust

Volume 26, Issue 4, October 2025, Pages 811-869
Heba El Mehelmi; Nada Attia

4.

دراسة تأثير رضا العملاء على القيمة الدائمة لهم" تحليل تجريبي لممارسات التجارة الإلكترونية في السوق المصري" Examining the impact of customer satisfaction on Customer lifetime value:The Mediating Role of Customer Loyalty and Retention : Empirical Analysis of E-Commerce Practices in the Egyptian Market

Volume 2, Issue 5, August 2025, Pages 132-162
غاده جاد; محمد علي الحايس الحايس; نجلاء فريد حجازي حجازي

5.

Optimizing Vehicle Maintenance Operations: Leveraging Software Solutions for Enhanced Efficiency and Customer Satisfaction

Volume 6, Issue 2, July 2025, Pages 19-34
Mohamed H. Abdelati; M. M. M. Salem

6.

The impact of corporate social responsibility (csr) on customer value co-creation The mediating role of customer satisfaction

Volume 5, Issue 4, July 2025, Pages 507-536
Kareem Ahmed Helaly Ahmed; Ahmed Samir Roushdy

7.

تاثير الادوات الرقمية للخدمات التوعية المرضي علي رضا المستفيدين بالتطبيق على المستشفيات العامة والمراكز الصحية بمدينة ينبع

Volume 16, Issue 3, July 2025, Pages 1854-1883
عبد الرحمن ناصر السبيعي

8.

Exploring the Effect of Al Chatbots Service Quality on Loyalty and Attitude: Mediating Effects of Customer Value, Trust and Satisfaction

Volume 16, Issue 3, July 2025, Pages 3133-3165
MOHAMED YEHIA FOUAD; Hesham Dinana

9.

دراسة دور مرونة سلسلة التوريد في تعزيز التميز في قطاع ا لفنادق

Volume 9, Issue 1, June 2025, Pages 23-42
حماده أنور الكشاك; محمد أبو طالب محمد; رانيا حافظ محمود; عبد الله محمد الشاعر

10.

المحددات والنتائج لتطبيق نظام إدارة سلامة الغذاء ISO 22000 في المراكب النيلية المصرية

Volume 9, Issue 1, June 2025, Pages 281-302
هيثم جمعة عبد الفتاح إدريس; محمد أبوطالب محمد; محمود سيد أحمد أبو قمر; عبد المنعم عمر محمد

11.

The Role of Applying Lean Management in Ports to Increase Customer Satisfaction "Applying to Suez Canal Container Terminal"

Volume 27, Issue 26, April 2025, Pages 563-588
أحمد فاروق هريدي; إيمان فاروق الحداد

12.

تاثير الادوات الرقمية للخدمات الذاتية علي رضا المستفيدين بالتطبيق على المستشفيات العامة والمراكز الصحية بمدينة ينبع

Volume 16, Issue 2, April 2025, Pages 1769-1797
عبد الرحمن ناصر السبيعي

13.

The Interrelationships among Quick Service Restaurants Customers' Perceived Epidemic Prevention Service Quality, Satisfaction, and Behavioral Intentions

Volume 5, Issue 1, January 2025, Pages 20-50
kamal Samy Aly; Assoc. Prof. Dr. Wael Abd El Naby; Dr. Mohamed Ali

14.

The impact of digital marketing on customer satisfaction and future purchase intention within cloud kitchens

Volume 8, Issue 1, January 2025, Pages 173-190
Nabil Nabil Kahil; mohamed mohamed salih; Sameh Gamal Saad; Mohamed A. Aziz Abed

15.

تأثير الذكاء الاصطناعي على تحسين جودة الخدمة السياحية في المقصد السياحي المصري

Volume 8, Issue 2, December 2024, Pages 1-26
اسراء سامي شعلان; هبة الله علي جعفر; بسام سمير الرميدي; عبدالفتاح سليمان شوالي

16.

اتجاهات الأبحاث العربية والأجنبية لاستخدمات تطبيقات الذكاء الاصطناعى فى المجال التسويقى (دراسة تحليلية من المستوى الثانى)

Volume 2024, Issue 47, December 2024, Pages 7-43
نرمين علاء

17.

The Impact of Artificial Intelligence Acceptance on Customer Satisfaction in the Telecommunication Industry in Egypt

Volume 54, Issue 4, December 2024, Pages 13-52
Mohamed Mahmoud Hanafy Mohamed Salim

18.

Customer Satisfaction and Repurchase Intentions in Hotels During the Exchange Rate Change in Egypt: A Comparative Study Based on Demographic and Tripographic Attributes

Volume 18, Issue 1, December 2024, Pages 23-62
Mahmoud Abdelaziz; Ahmed Rady; Reham Touni

19.

MEDIATING CUSTOMER SATISFACTION IN THE RELATION BETWEEN EMOTIONAL INTELLIGENCE OF EMPLOYEES AND CUSTOMER RETENTION

Volume 1, Issue 1, December 2024, Pages 23-48
AbdelHamid N. Basyouny; Mahmoud G.A. Khazam; Rania M. El-Masawy; Tamer I. Ashry; Talaat A. AbdelHamid

20.

Awareness of productivity quality requirements in ready-made garment factories and its impact on customer satisfaction (an applied study in the Kingdom of Saudi Arabia)

Volume 14, Issue 6, November and December 2024, Pages 519-446
Lama Salman Ali Al-Hussain

21.

Customer Satisfaction and Utilization of Emergency Services

Volume 30, Issue 7, October 2024, Pages 3444-3452
Marwa Bayomi AwadAllah Mohamed; Zeinab Hamed Sawan; Ahmed Mokhtar Mohamed Mohamed; Hanaa Salah Said

22.

التكامل الاستراتيجي ودوره في زيادة رضا العملاء دراسة تطبيقية علي شركات بيع وتوزيع الاجهزة الكهربائية والالكترونية في مصر

Volume 15, Issue 4, October 2024, Pages 1744-1792
خالد ابو الحمد محمد عارف; أمل عصفور

23.

The Impact of AI Chatbot on Customer Experience

Volume 15, Issue 4, October 2024, Pages 3605-3643
Sireen Mustafa Abdulhalim; . Wael Kortam

24.

The Impact of Customers’ Relationship Management (CRM) On E-marketing Customization An Applied Study on Food Retail Stores (Al-Shrouk City)

Volume 6, Issue 1, October 2024, Pages 237-292
Doha Alaa El-din Abd EL-Mageed Hamada

25.

أثر التسويق التجاري في تحقيق رضا العملاء بالتطبيق علي بعض شركات الاتصالات في مصر

Volume 44, Issue 5, September and October 2024, Pages 261-280
سحر محمد انور

First Page Previous Page 1 2 3 4 5 Next Page Last Page