EKB Journal Management System
Keywords = customer loyalty
Number of Articles: 32

1

توظيف نموذج S.O.R لإختبار تأثير E-CRM على ولاء العميل من خلال رضاءه عن الخدمة المصرفية

Volume 15, Issue 1, January 2024, Page 437-479
وجدان محمود حجاج; غاده مرزوق محمد عبد المغني; أماني عاطف البحيري

2

قياس أثر جودة الخدمات الإلكترونية للاتصالات السعودية في تحقيق ولاء العملاء باستخدام نمذجة المعادلات البنائية

Volume 15, Issue 1, January 2024, Page 176-207
محمد أحمد حمدتو; عماد يعقوب حامد; آدم هارون عمر

3

السمعة المؤسسية لشركات الهاتف المحمول في الكويت وتأثيرها على ولاء العملاء دراسة ميدانية

Volume 52, Issue 1, January 2024, Page 95-125
مشاعل سعود عبدالله العتيبي

4

The Impact of Customer Relationship Management on Customer Loyalty

Volume 15, Issue 1, January 2024, Page 517-539
Soha Shalaby; Tamer Sayed Kamel; Ghada Mohamed Afify

5

The Impact of Recession on Customer Unethical Behavior in Sharm El Sheikh Hotels: The Role of Rules and Regulation

Volume 6, Issue 1, January 2024, Page 38-49
Taha Hussein Ali

6

The Impact of Recession on Customer Unethical Behavior in Sharm El Sheikh Hotels: The Role of Customer Loyalty

Volume 6, Issue 1, January 2024, Page 24-37
Taha Hussein Ali

7

The Impact of Service Quality in Achieving Customer Loyalty in Oman Investment and Finance Company Ltd. Saog in Buraimi Governorate, Sultanate of Oman

Volume 3, Issue 2, December 2023, Page 41-85
Fawaghi bint Abdullah Al-Humaniyah

8

The Effect of Corporate Social Responsibility on Customer Trust, Customer Satisfaction and Customer Loyalty: Uber service in Egypt

Volume 43, Issue 4, December 2023, Page 429-448
هانى نصر الدين; أسماء الحسن

9

The Role of Green Marketing in Improving the Hotel's Image and Enhancing Loyalty: from the Customer's Perspective

Volume 25, Issue 1, December 2023, Page 208-226
Yahia Aly

10

دور نية اعادة الشراء في العلاقة بين أبعاد التسويق الوردي وولاء العميل بالتطبيق على عملاء قطاع الاجهزة الكهربائية في مصر

Volume 14, Issue 3, July 2023, Page 847-922
إيمان أحمد نبيل عبد الهادي سليمان

11

Hotels’ Renovation Effect on Customers’ Loyalty and Occupancy Rates

Volume 4, Issue 2, April 2023, Page 89-102
Sally Fathy El-Sayed; ahmed hassan abdelkawi; Mohamed A. Aziz Abed

12

The effect of the quality level of Syrian food outlets on customer satisfaction and loyalty by applying to the city of Alexandria

Volume 23, Issue 1, December 2022, Page 50-66
Eslam Ibrahim El-Nadoury El-Nadoury; youssef ibrahim agwa agwa

13

العلاقة بين برامج المسؤولية الاجتماعية (CSR) في شركات الاتصالات العاملة في السوق السعودي وولاء العملاء

Volume 2022, Issue 81, October 2022, Page 493-524
سعود عبدالله السهلي

14

The Impact of Electronic Customer Relationship Management on Customer Loyalty With an application on Misr Travel

Volume 17, Issue 16, October 2022, Page 140-166
مروى سيد محمد حسين حسين

15

The Impact of Logistics Services on Customer Loyalty: Applied to some Egyptian Tourism Companies Category (A)

Volume 22, Issue 3, June 2022, Page 212-229
Reham Abdelrahman

16

The role of viral advertising in increasing market penetration and building consumer awareness of products and brands

Volume 12, Issue 1, January and February 2022, Page 283-297
Nevin Mohamed Ahmed Al-Refai

17

أثر استخدام الخدمات الإلکترونية للبنوک العاملة في مصر فظل التحول الرقمي علي تحقيق رضا وولاء العملاء :دراسة حالة

Volume 2021, Issue 35, December 2021, Page 282-319
سالي سعيد حسنين محمد

18

The Role of Technological Innovation in Improving the Egyptian Hotel Brand Image.

Volume 15, Issue 2, December 2021, Page 20-39
Mohammed N. Elziny; Hany E. Mohamed

19

The Impact of Online Communities-based Social Customer Relationship Management (S-CRM) on Customer Loyalty and Brand Image on Hotels

Volume 21, Issue 2, December 2021, Page 206-232
Yasser Ibrahim; Tamer M Abbas; Mohamed Ahmed Kamal

20

The Use of Electronic Customer Relationship Management (E-CRM) Features through Hotel’ Website to Enhance Customer Loyalty and Brand Image

Volume 21, Issue 1, December 2021, Page 103-125
Yasser Ibrahim; Tamer Abbas; Mohamed Kamal

21

المحددات التقنية للمواقع الالکترونية وأثرها على ولاء العملاء لدعم التحول الرقمي للدولة المصرية في ظل رؤية ٢٠٣٠:

Volume 2021, 77 (الجزء الأول), October 2021, Page 563-610
يسرا حسني عبد الخالق

22

دور الثقة في المحتوى في تعزيز المكانة التسويقية - دراسة ميدانية

Volume 39, Issue 3, July 2021, Page 81-115
عبدالحفيظ محمد عبدالحفيظ محمد الجابري

23

The Relationship between Emotional Intelligence and Marketing Effectiveness and its Impact on Market Spread (Loyalty, Product Positioning and Mental Image) For Multi-national Companies

Volume 41, Issue 1, March 2021, Page 345-368
Eman Wadie Abdel Halim

24

تأثير ممارسات إدارة علاقات العملاء (CRM) على رضا وولاء عملاء شرکات الطيران "دراسة حالة على شرکة مصر للطيران"

Volume 56, Issue 5, January 2021, Page 2213-2272
هاجر محمد نوبي علي

25

فاعلية أساليب إدارة المنظمات غير الربحية لعلاقتها مع العملاء خلال أزمة کورونا عبر وسائل التواصل الاجتماعي فى تعزيز ولاء الجمهور لها

Volume 2020, Issue 31, December 2020, Page 294-375
نرمين علاء الدين على

First Page Previous Page 1 2 Next Page Last Page