EKB Journal Management System
Keywords = E-Marketing
Number of Articles: 26

1

تأثير التسويق الإلكتروني على القرارات الشرائية للأطفال في مرحلة الطفولة الوسطى من وجهة نظر الأمهات: دراسة مسحية

Volume 16, Issue 1, January 2024, Page 217-262

2

THE ROLE OF ELECTRONIC MARKETING IN INCREASING THE ACCESS OF EGYPTIAN AGRICULTRAL EXPORTS TO GLOBAL MARKETS

Volume 52, Issue 12, December 2023, Page 25-47
Nada A. talaat; Jehan Rajab; rehab . A mohamed

3

دراسة الاتجاهات الحديثة لتوظيف الاعلان الرقمى عبر الانترنت فى تسويق العلامة التجارية المستدامة

Volume 8, Issue 9, October 2023, Page 1177-1208
اسماء عبد المنعم حسين

4

انعكاس استمالات الترويج في مواقع التسويق الإلكتروني على القرار الشرائي للمتسوقين: ‏دراسة ميدانية

Volume 66, Issue 1, July 2023, Page 249-284
عبدالله عبدالرحيم محمد محمود معوض

5

دور الصفحات الرسمية لأقسام المكتبات والمعلومات بالجامعات المصرية على شبكة التواصل الاجتماعي Facebook في التسويق للتخصص: دراسة تحليلية

Volume 30, Issue 30, March 2023, Page 405-446
سحر عبد المولى أبو سحلي

6

PROGRAMMING AN INTERACTIVE MAP TO ENHANCE CLIENTS' PARTICIPATION IN SITE SELECTION OF E-MARKETING, IN CAIRO AND GIZA GOVERNORATES- EGYPT

Volume 95, Issue 1, 2022, Page 1-22
Reda Alkot; Sayed Ahmed Sayed

7

Employing Artificial Intelligence to Improve E-marketing Strategies for Advertising Platforms on Social Media

Volume 3, Issue 2, June 2022, Page 146-155
Mohamed Ardash; Amira Ibrahim Hussain; Salwa Mahmmoud

8

-Marketing and Advertising funded by social networking and impact on The tourist sector in Jordan

Volume 22, Issue 3, June 2022, Page 271-292
Salim Mohammad Khanfar

9

The Impact of Employee Selection Criteria in Tourism Companies on The Efficiency of Electronic Marketing

Volume 22, Issue 3, June 2022, Page 251-270
Reem Atia; asmaa salamah; Nevien Galal Eid

10

استخدام التسويق الإلکتروني لتطبيقات تکنولوجيا الذکاء الاصطناعي وتحليل البيانات الضخمة وتأثيره على الخصوصية في العصر الرقمي

Volume 8, Issue 3, January 2022, Page 205-264
محمود محمد محمد مهني

11

التسويق الإلکتروني لبرامج الدراسات العليا التربوية بجامعة الأزهر (رؤية مستقبلية)

Volume 40, Issue 192, October 2021, Page 815-873
شاذلي يونس علي جلال

12

E-marketing in blogs for folk arts in light of the sustainable development goals in the Arab Republic of Egypt

Volume 3, Issue 2, July 2021, Page 6-6
Naglaa Fathy Ahmed; Fatima Al-Zahra Saad Muhammad

13

اتجاهات البحوث العربية والأجنبية في مجال التسويق عبر الإنترنت: دراسة تحليلية من المستوى الثاني

Volume 58, Issue 1, July 2021, Page 309-368
نرمين علاء الدين علي

14

Experiment Augmented Typography Design for E-Marketing Female Textile

Volume 10, Issue 4, October 2020, Page 479-507
Shimaa Salah Sadek Sedek; Nashwa M. Nagy

15

.آليات التسويق الالکتروني و انعکاسها على صناعة الأثاث

Volume 5, Issue 23, September 2020, Page 584-591
احمد عبد العظيم; ضياء الدين طنطاوي; حسين کامل النبوي

16

Developing e-marketing systems in light of benefiting from operations the digital transformation of travel and tourism companies - a field study

Volume 18, Issue 2, June 2020, Page 157-176
Nermen Elhattab

17

Electronic publishing through smart applications between reality and the future and its impact on publishing institutions

Volume 7, Issue 2, April 2020, Page 248-302
Shaima Hanafi Omran

18

اتجاهات الشباب العربي نحو التسويق عبر مشاهير مواقع التواصل الاجتماعي Influencers Marketing وعلاقته بالسلوک الشرائي: دراسة ميدانية

Volume 2019, Issue 27, December 2019, Page 158-225
محمد فؤاد محمد الدهراوي

19

أساليب مبتکرة في التسويق الإلکتروني مع الواقع المعزز وأثرها في تصميم المنتجات

Volume 4, Issue 17, September and October 2019, Page 335-348
Tarek Mohamed

20

أثر إستراتيجيات تخفيض المخاطر المدرکة للتسويق الإلکتروني على القرار الشرائي للمستهلک المصري: بالتطبيق على مواقع التواصل الاجتماعي

Volume 56, Issue 2, April 2019, Page 1-25
علي صلاح الدين عزوز; علاء عبد الواحد عبد الباري; ريم بهاء المصري

21

المهارات التسويقية اللازمة لطلاب المدرسة الثانوية التجارية

Volume 42, Issue 42, January 2019, Page 169-221
صفوت عبد الرازق عبد الله مرسي

22

تحسين عمليات التنبؤ بالإتجاهات المستقبلية لسوق أقمشة المفروشات

Volume 4, Issue 4, October 2017, Page 1-20
Mohammed M. El-Sayed Hatem M. F. Idrees

23

Assessing Therapeutic Tourism and Hotels Marketing Using the Video-Sharing Websites in Egypt

Volume 11, Issue 2, September 2017, Page 199-212
Hanaa Fayed; Mohammed Farrag; Karam Zaki

24

The Role of Electronic Marketing Practices in Improving Performance in Hurghada Hotels in Egypt

Volume 13, Issue 1, 2016, Page 131-142
Hany Salah Sadek

25

The Role of E-Marketing in Achieving a Competitive Advantage for Sports Services Offered at Egyptian Sports Clubs

Volume 1, Issue 1, 2015, Page 115-125
Sabrein Attia Mersal; Nesreen Abdullah Armnazi

First Page Previous Page 1 2 Next Page Last Page