EKB Journal Management System
Keywords = Brand Loyalty
Number of Articles: 21

1

Brand Positioning as a mediator in the relationship between Social Media Quality and Brand Loyalty An Applied Study on the Private Universities in Egypt

Articles in Press, Accepted Manuscript , Available Online from 28 December 2022
منى موسى

2

توظيف استراتيجيات البراند العاطفية في تدعيم الولاء للبراند

Volume 9, Issue 11, April 2024, Page 853-868
هايدى يوسف ابو الغيط

3

The effectiveness of Anamorphic Illusion Technology in enhancing brand loyalty and creating lasting impact on target audience

Volume 14, Issue 2, March and April 2024, Page 313-340
Wesam M. Ayada; Menna B. Abdullah

4

The Impact of User-Generated Content on Brand Equity Dimensions and Purchase Intention of Egyptian Telecom Operators’ Subscribers

Volume 4, Issue 1, March 2024, Page 64-59
Maya Yousry; May Fahmy

5

استراتيجيات تسويق المحتوى الرقمى وعلاقتها بالولاء للعلامة التجارية

Volume 2023, Issue 84, July 2023, Page 2009-2036
شيماء محمد محسن مجدى

6

تأثير التسويق بالمحتوي الرقمي عبر وسائل التواصل الاجتماعي على استجابات المستهلك المصري نحو العلامة التجارية

Volume 2023, Issue 84, July 2023, Page 1803-1845
أميرة أحمد عبد المجيد

7

أثر رعاية الشركات للأحداث الخاصة علي قيمة العلامة التجارية والولاء لها: بطولة كأس العالم لكرة القدم 2022 نموذجا

Volume 2023, Issue 83, April 2023, Page 565-627
محمد فؤاد محمد الدهراوي; هناء حمدي أحمد بيومي

8

Enhancing brand loyalty based on ceramic promotional giveaways produced by small ceramic Enterprises

Volume 13, Issue 2, March and April 2023, Page 179-191
Marwa Zakaria Mohamed Ali; Mohamed Mahmood Kamal Eldin

9

The Moderating Effect of Brand Trust during COVID -19 Pandemic in the relationship between CSR practices and Brand Loyalty of Egyptian Commercial Banks

Volume 3, Issue 2, July 2022, Page 709-748
Maha Mohamed

10

أثر إستخدام أبعاد التلعيب على الولاء للعلامة التجارية: تحليل الدور الوسيط للإرتباط والقيمة التحويلية للعميل – دراسة تطبيقية

Volume 59, Issue 1, January 2022, Page 137-182
إيناس محمد العباسى

11

تأثير المشارکة فى المجتمعات الرقمية للعلامات التجارية على تمکين المستهلک وولائه لهذه العلامات

Volume 2022, Issue 78, January 2022, Page 533-593
مها بهنسي

12

The Impact of Marketing Mix on Purchase Decisions of Smart Automobile Industry in the Egyptian Context

Volume 43, Issue 4, October 2021, Page 5-37
نيفين محمد الصغير

13

The Role of Supplementary Services in Enhancing Customer-Based Brand Equity: An Applied Study on Five Star Hotels in Cairo City

Volume 9, Issue 1, June 2021, Page 573-604
Wageeh Nafei; Wessam Hemdan Ahmed EL-Horany

14

الأبعاد الاتصالية لاستخدام منصات التواصل المجتمعى فى الحملات الإعلانية لإحياء تراث المارکة

Volume 6, Issue 2, April 2021, Page 1665-1684
نانسى فخرى

15

توظيف التسويق الحسي کأداة لتحفيز السلوک الشرائي وعلاقته بالولاء للعلامة التجارية دراسة ميدانية على عملاء مطاعم الوجبات السريعة العالمية في مصر

Volume 56, Issue 3, January 2021, Page 975-1040
اماني البرت

16

The Impact of Online Brand Community Markers on Consumer Brand Engagement: Studying the moderating role of gender

Volume 2, العدد الأول - الجزء الأول, January 2021, Page 265-307
ريهام شوقي ابراهيم

17

فهم ولاء المارکة من منظور المستهلک دراسة تستهدف خدمات الشبکات الاجتماعية في مصر

Volume 4, Issue 16, July and August 2019, Page 68-84
رانيا فاروق عبد العظيم نخيل نخيل

18

تأثير أداء وصورة العلامة التجارية الصناعية على الولاء للعلامة التجارية دراسة تطبيقية على السوق الحر للطاقة في مصر(باللغة الإنجليزية).

Volume 55, Issue 2, July 2018, Page 185-213
ساره اسامة آدم

19

Explicating Industrial Brand Equity in Liberalized Energy Market in Egypt

Volume 27, Issue 3, December 2017, Page 168-188

20

العلاقة بين انغماس المستهلِک والولاء للعلامة التجارية:

Volume 16, Issue 1, January 2017, Page 1-46
سلوى سُليمان الجندي

21

Brand Loyalty of Sporting Audiences

Volume 5, Issue 3, September 2015, Page 82-95
Rehab Amin Osman